Gå til innhold

BMW X3 - tidenes teiteste modell? (E83)

jokke2k
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det finnes et tilsvarende bilde av en E38 740i.

Og jeg har sett en Mercedes E-klasse gjøre det live.. :roll:

Har faktisk sett en Dodge Durango gjøre det jeg også, skulle fylle gass på en Shellstasjon. Tror det var stress for å rekke ei ferge, for jeg kjørte etter bilen til fergekaia, men da han kom frem dit oppdaget han fadesen og fikk tatt en u-sving og peisa tilbake igjen. Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken! er det ikke det man sier a?

hehe, neida.. Det jeg mente er at alle har forskjellig smak.

Noen liker store biler, andre småe.. noen liker ytelse, andre liker komfort.

Personlig foretrekker jeg litt større sportsbiler, derfor ekke X3 noe for meg. Har ikke kjørt X3, men sikkert en god bil! Det kan vi være enig at BMW lager;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om den er stygg kan vi ikke nekte for at det er en god bil. Jeg har selv rattet bak rattet i en helt ny Forester med kun 2000km på telleren i over to timer og det er en meget god bil. God kvalitet, sprek motor og den kommer seg frem over alt.. Den er ingen glansbilde, men jeg kan ikke nekte for at det er en knakandes god bil..

Hverken X3 eller noen av Subaru´ene er direkte elegante biler, men Subaru har i det minste et konsept som holder vann (det har det gjort i over 30 år) og det er mer enn man kan si om BMW med X3... ;-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det eneste jeg liker med X3 er lyden..

Den 3,0 litern låter ganske pent i X3.. faktisk enda litt mer "fresende" enn 530i...

men men .. hva er da det... BMW for blinde mennesker kanskje ...

men som salgstallene vitner om er det mange som liker den.. Moren til en venn av meg gikk fra en X5 (som hun hadde i 3 år) til en X3 3,0i og er stor-fornøyd.. min krasse kritikk nådde altså ikke frem der ( jeg anbefalte en Range Rover Sport SC)

jeg tipper vi kommer til å se flere bil-modeller i "X3" segmentet fremover..

Tror også X3 kommer til å gi mer meninge når neste generasjon X5 kommer.. da blir de ikke så like..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere modeller i X3-segmentet? Det er jo der de aller fleste SUVene er allerede, og har vært de siste 10 årene.., lenge før BMW kom på det.. snakker Toyota RAV4, Kia Sportage, Land Rover Freelander, Jeep Cherokee, Honda CR-V, og en hel bunsj til.. det er SUVene i den størrelsen som er de desidert mest populære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere modeller i X3-segmentet? Det er jo der de aller fleste SUVene er allerede, og har vært de siste 10 årene.., lenge før BMW kom på det.. snakker Toyota RAV4, Kia Sportage, Land Rover Freelander, Jeep Cherokee, Honda CR-V, og en hel bunsj til.. det er SUVene i den størrelsen som er de desidert mest populære.

hva med Audi og Mercedes... BMW's største konkurenter... de må vi ikke glemme, Gunnar :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakker vi om subaru nå? Skrekk og gru.. den er jo faktisk enda styggere enn X3..

X3 er kun for de som ikke syns de har penger til en skikkelig X5...

Eneste X3 jeg har kjørt mer enn 5 min er X3 3,0l med automat... Helt grei bil, men føltes ikke som en bil til 850.000

Håkon, du er en mann jeg kan like (nei, nei, jeg er ikke homo!). :D

For 850.000 får du vel faktisk en ny 530 D med masse ekstrautstyr, hvis du faktisk vil ha en bil som er både pen, komfortabel og ekte BMW.

Til glede for gamle og nye seere: TopGear tester BMW X3 se og le. Den tar seg opp etter ca 4:30 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mercedes kommer om en stund med MLK, mens Audi kommer med Q3 og Q5.

Jeg har både sett manipulerte bilder av MLK og Q5, men Q3 har jeg aldri hørt om. Det jeg syns er litt rart er at verken Mercedes-Benz eller Audi vil at BMW skal ha kaken alene, men hvor blir det av bilene deres? Ingen spionbilder eller snakk om de.. :???:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å snakke om X3 2.5i, 3.0i og 3.0d blir helt feil i Norge da prisen blir helt hinsides. 2.0i og 2.0d er to meget gode bilmodeller til en bortimot fornuftig pris, dette er jo en bil som i utganspuktet skal konkurrere med RAV 4, X-Trail, Grand Vitara osv. Partytrikset til BMW er jo nettopp at det er en BMW, ergo status, opplevd kvalitet, mye ekstrautstyr og teknologi som den deler med sine langt dyrere søsken, (X drive er et godt eksempel). Ulempen er jo at du betaler noe mer, men på langt nær så mye som du gjør for X5, XC90, ML, RR osv. X3 med lakkerte fangere synes jeg ser ganske så bra ut og jeg ville tatt en X3 hver dag fremfor noen av konkurrentene. Jeg har kun testa X3 2.0d, men når det skal sies så var det en veldig ålreit bil med langt bedre opplevd kvalitet enn disse japanske konkkurenten, (og ja, jeg har kjørt de aller fleste konkkurentene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...