Gunnar Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Greit feit kjerre den der 750en. Ser det står en annen BMW også på tunet der, og han har vel hatt noen opp gjennom tidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Skal du kjøpe den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 for noen stygge eksosrør på den E38'en.. huff så harry! Det er ingen nedre grense for folks dårlige smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 for noen stygge eksosrør på den E38'en.. huff så harry! Det er ingen nedre grense for folks dårlige smak Skjønner ikke hva som er så "harry" med de eksosrørene? Dessuten har jo bilen en motor som kan forsvare 4 eksosrør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Dette er fine BMW`er. Kunne tenkt meg en sånn en å ha som hverdagsbil i tillegg til M3`en. Men blir nok for dyrt er jeg redd. Synes dette karosseriet er det fineste til 7-serien, helt klart. Men åssen er 728i egentlig, blir motoren litt liten til denne bilen tro? Er jo ikke akkurat noen lettvekter dette Direktør-bil, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Som jeg har nevnt var ikke 2,8 literen i 7ern noe særlig raskere enn 2,2 literen i min.. 728iA'en var meget billig ja. Han har letet utrolig lenge før han fant bilen, i faktisk hjembyen hans.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 for noen stygge eksosrør på den E38'en.. huff så harry! Det er ingen nedre grense for folks dårlige smak Skjønner ikke hva som er så "harry" med de eksosrørene? Dessuten har jo bilen en motor som kan forsvare 4 eksosrør. deter harry fordi det strider så voldsomt mot E38's elegante designprinsipper. Når man går hen og voldtar bilen slik blir det harry... jeg syns i alle fall det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 6, 2006 Forfatter Share Skrevet August 6, 2006 Ringte på den 740en for ikkje så mange daga sida, go det var selgeren som hadde skreve feil! Den hadde gått 270.000km, ikkje 170.000km... Girkasse var overhalt i fjor for 45.000kroner og bilen skal være strøken... Er det eit dårlig kjøp å gi 170.000kroner for den då?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 For et par år siden ble E38 omtalt som beste bruktbilkjøp (mest bil for pengene) i et tysk bilblad. Har alltid likt 7ern, men det bli vel litt feil bil for en 19 åring føler jeg. hehe. Passer nok bedre inn i 3 serien min jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 7, 2006 Forfatter Share Skrevet August 7, 2006 Kult med 7-serie når ein er 19år då... DRITKULT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Ja, jo.. En kamerat av meg hentet i forrige uke en 2001 728iA med ALT utstyr og 90 000km på telleren. 193 000 kom den på ferdig inn i Norge.. Hvordan er det mulig da? Når jeg skriver inn 1800kg, 193hk, 2800slagvolum, 01.01.2001 førstereg så må jeg helt ned i 2500euro for bilen for å få den til 193000kr...? Da må han ha skrevet av myyye på kvitteringen fra selger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Det er godt mulig, men det er helt sant. Har sett papirene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 hehe.. oki. Driver å regner på dem om dagen selv så jeg fikk det ikke helt til å gå opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 En liten endring. Den er førstegangsregistrert i 2000, men det er en 2001 mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Jeg vet ikke om denne 740'en er et bra eller dårlig kjøp. Men fet er den iallefall. Jeg er 19, og hadde følt meg helt konge om jeg kunne cruiset rundt i en sånn bil Hakket bedre enn en Golf II for eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå