Gå til innhold

Er ikke denne VELDIG billig?

Hylland
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

for noen stygge eksosrør på den E38'en..

huff så harry!

Det er ingen nedre grense for folks dårlige smak :wink:

Skjønner ikke hva som er så "harry" med de eksosrørene? Dessuten har jo bilen en motor som kan forsvare 4 eksosrør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er fine BMW`er. Kunne tenkt meg en sånn en å ha som hverdagsbil i tillegg til M3`en. Men blir nok for dyrt er jeg redd. Synes dette karosseriet er det fineste til 7-serien, helt klart.

Men åssen er 728i egentlig, blir motoren litt liten til denne bilen tro? Er jo ikke akkurat noen lettvekter dette :wink:

Direktør-bil, he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for noen stygge eksosrør på den E38'en..

huff så harry!

Det er ingen nedre grense for folks dårlige smak :wink:

Skjønner ikke hva som er så "harry" med de eksosrørene? Dessuten har jo bilen en motor som kan forsvare 4 eksosrør.

deter harry fordi det strider så voldsomt mot E38's elegante designprinsipper.

Når man går hen og voldtar bilen slik blir det harry... jeg syns i alle fall det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte på den 740en for ikkje så mange daga sida, go det var selgeren som hadde skreve feil! Den hadde gått 270.000km, ikkje 170.000km... Girkasse var overhalt i fjor for 45.000kroner og bilen skal være strøken... Er det eit dårlig kjøp å gi 170.000kroner for den då??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et par år siden ble E38 omtalt som beste bruktbilkjøp (mest bil for pengene) i et tysk bilblad. Har alltid likt 7ern, men det bli vel litt feil bil for en 19 åring føler jeg. hehe. Passer nok bedre inn i 3 serien min jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jo.. :? En kamerat av meg hentet i forrige uke en 2001 728iA med ALT utstyr og 90 000km på telleren. 193 000 kom den på ferdig inn i Norge.. :shock:

Hvordan er det mulig da? Når jeg skriver inn 1800kg, 193hk, 2800slagvolum, 01.01.2001 førstereg så må jeg helt ned i 2500euro for bilen for å få den til 193000kr...? Da må han ha skrevet av myyye på kvitteringen fra selger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...