Raven Skrevet August 5, 2006 Forfatter Skrevet August 5, 2006 Takk takk Felgene er 18" og er akkurat store nok syns jeg hehe. De ble kjøpt på GS bildeler i vår. Kunne selvsagt hatt de mørke felgene, men de er mørke inni felgen og dermed passer det perfekt til sort bil.
oddis Skrevet August 5, 2006 Skrevet August 5, 2006 Veldig pent! Har lenge synes E36 med M5 felger har vært det optimale.. Det er også en annen her på bimmers som har samme felger på en annen E36 coupe, lagunegrønn. Meget pent Bra investering
StigJ Skrevet August 5, 2006 Skrevet August 5, 2006 Dette så meget pent ut. Synes faktisk E36 passet disse felgene bedre enn f.eks. E39.
antiloop Skrevet August 5, 2006 Skrevet August 5, 2006 Dette så meget pent ut. Synes faktisk E36 passet disse felgene bedre enn f.eks. E39. Det er jeg faktisk enig i..
Dr_S Skrevet August 5, 2006 Skrevet August 5, 2006 Pent! Men få opp større bilder Han med volvo er helt på jordet uansett
ingard Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 passa jo jævli bra.. blir nydelig når store felger fyller ut hjulbuen slik.. gratulerer!
Kjetil 323i E36 Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 Dette ble kjempe pent, og man ser lett at du har peil på bildetaking
Saltkjelen Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 Dette ble kjempe pent, og man ser lett at du har peil på bildetaking Absolutt enig. Nydelige bilder og pen bil!
Raven Skrevet August 6, 2006 Forfatter Skrevet August 6, 2006 Takk takk, jobber jo som fotograf men har ikke allverdens erfaring med bilfoto, men selvfølgelig det er gull hobbyen det. Bildene er tatt i et lokalt grustak like etter solnedgang. edit: skriveleifer
antiloop Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 Må finne meg et grustak jeg også Uansett så blir fargen ganske riktig i/etter solnedgang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå