jani Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 er enig med gunnar der.. er jo bra gjort da..med alt han har gjort der.. men det passer ikke til en bmw det dere.. intriøre var ikke så ille.. likte det litt.. men man klarer ikke å redde alle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Gjennomført eller ikke, sånn skal bare ikke en E24 se ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 L O L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Hehe, måtte le litt da jeg så disse bildene. Dette er vel den styggeste BMW`en jeg har sett noen gang! Og det verste er nok at eieren helt sikkert synes bilen hans er den råeste i gata... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Fy faen for en sexy bil! :whoa: NOT! Noe av det styggeste jeg NOENSINNE har sett! (innenfor BMW.....) Men tro meg: Jeg har sett verre biler enn den der (bare ikke BMW) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Det eneste positive med denne bilen er at jeg hodlt på å le meg ihjel på alle de kommentarene på den sida banning er mye bedre på engelsk hehe. Tror fresten han kommer fra nærheten av gibraltar. Det var min første tanke også... ... eller hva med "This has to be the wankest of wank"... eller "What a bucket of arse"... eller "That is fucking hideous, who on earth thought doing that was a good idea ?"... eller "The inside of my ass is now located somewhere between my belt and my shoes"... osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Tenk å ødelegge en BMW på den måten!! Hadde vært bedre og brukt den i bilcross! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå