StigJ Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Hadde det vært min bil hadde jeg hatt et stort problem med å bestsemme meg for hvilke hjul jeg ville hatt på. M Contour felgene er noe av de lekreste originalhjul jeg vet om. Men OZ Ceres med 5serie innpress hat et vanvittig rått utseende på E36. Men du må valse MYE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 That shit is wack! Haha, hvilken film var det fra igjen? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Hehe, du tenker nok på han svarte i Not Another Teen Movie som understreker at han skal allitd være den som sier Damn! That shit is wack! Kongefilm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet September 22, 2006 Forfatter Share Skrevet September 22, 2006 Da var bilen på utsiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Gratulerer:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet September 23, 2006 Forfatter Share Skrevet September 23, 2006 Ja er jo sjefsbil, Er så glad i den bilen Er noen småting som må gjøres med den.. Noen som vet hvor mye det koster å fylle gass på airconditionen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 gratulerer med pen bil! e36 320 var min første bimmer også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet September 27, 2006 Forfatter Share Skrevet September 27, 2006 Monterte Angeleyes igår, det ble gromt;) Legger ut bilder senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Gratulerer Må endre signaturen din nå E36 Coupe er pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Andre dagen jeg hadde bilen, nypolert og fin Hadde bilen med meg på skolen og byttet bremser og lykter, ble nice.. Har bestilt nye baklykter (Crystal), Crome grøftelys, m3 lister og orginale m3 skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Ja er jo sjefsbil, Er så glad i den bilen Er noen småting som må gjøres med den.. Noen som vet hvor mye det koster å fylle gass på airconditionen? Det er ikke så veldig dyrt. Mener å huske at jeg betalte ca 2000kr for det i våres.. Nice bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Er denne Samoa blå? Sjelden farge det, kjøpte en 92 model 325 coupe tilbake i... var det 96, da var den gått 60.000km, den bilen jeg har hatt minst trøbbel med, synd det ikke var vanos på den da. Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Er denne Samoa blå?Sjelden farge det, kjøpte en 92 model 325 coupe tilbake i... var det 96, da var den gått 60.000km, den bilen jeg har hatt minst trøbbel med, synd det ikke var vanos på den da. Fin bil! Ja stemmer det, er samoablau, veldig fin farge! Vanos er det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Ja stemmer det, er samoablau, veldig fin farge! Spesielt fin er den i mørke, nypolert og fin, da ser den isblå ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå