Tommy Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Ikke i en M3 Men i en E60 M5 kan det være ganske fint... ikke helt min stil dette, men allikevel ganske fint... Dette så helt fælt ut, ser ut som noen har sølt spillolje på en bjørkefjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 hehe, det m5 treverket der ser faktisk ganske bra ut i virkeligheten. Alle alpinaer kommer vel også med trelister? Tre kan være fint det, bare det kombineres med rett interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 ":h0der1dl]hehe, det m5 treverket der ser faktisk ganske bra ut i virkeligheten.Alle alpinaer kommer vel også med trelister? Tre kan være fint det, bare det kombineres med rett interiør. Alpina er Alpina... BMW x 10... Alpina E46 B3 3,3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Hehe, regnet med det ville komme noe sånt fra deg.. Ikke så ofte en ser slike til salgs her i landet da. Er det mange b3'er registrert i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 så bilen på gatebil kr sand.,,,, så ok ut, men 2 dører for mye, så også din bil tåmi viss det var din som var TL regga.. så veldig bra ut den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Jeg fatter ikke at noen kan ha en så arrogant og aggressiv holdning. Derfor velger jeg å ikke fortelle det jeg mener. Husk dette: "Du skal være forsiktig med hva du sier, for plutselig møter du det i døra en dag". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rørleggersprekken Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Den der John Deer grønne med TL var skikkelig strøken, og æ ikkje den hær fra Jæren en plass? Så når H_C kjørte med den blå 320en og han kjørte jo som ei pingle og skulle heller kjørt Volvo i stedet for BMW, men bilen er nice azz. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Hører rykter om at Den nye M3`en kommer i stasjonsvogn også? Kan d stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Det var Tommy sin GT ja. TL står for Tommy Lund som eigaren heiter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 hehe ..... pen bil han hadde ja,,, men skulle vært takluke på den... (tommy sin) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Hører rykter om at Den nye M3`en kommer i stasjonsvogn også? Kan d stemme? Mener jeg har hørt det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 hehe ..... pen bil han hadde ja,,, men skulle vært takluke på den... (tommy sin) Hva skal man med takluke egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnDeere Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 hehe ..... pen bil han hadde ja,,, men skulle vært takluke på den... (tommy sin) Hva skal man med takluke egentlig? Ha den på vipp vel.. Skulle hatt luke selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 hehe ..... pen bil han hadde ja,,, men skulle vært takluke på den... (tommy sin) Hva skal man med takluke egentlig? Ha den på vipp vel.. Skulle hatt luke selv.. Jeg er faktisk utrolig glad for at det IKKE er takluke på den, for det første er det litt mere vekt, å det er en ting ekstra som kan gå i stykker. Å så lenge det er klima, så trenger jeg ikke luke. Men for all del, hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Hører rykter om at Den nye M3`en kommer i stasjonsvogn også? Kan d stemme? Mener jeg har hørt det samme. Ryktene sier at M3 kommer som E90, E91, E92 og E93.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå