Gå til innhold

Førstebil?

hnrik
 Share

Anbefalte innlegg

Spesielt på 320is så finner man lettere biler med klima, skinn og automat (om du har lyst på det).

En 320is er vel en italiensk M3, som også skal være meget sjelden (fååå som ble laget). Så... tror nok ikke dette er noe i hans prisklasse. Snakker vel kanskje nesten det dobbelte av hans prisklasse.

ligger en 320 is på autodb til 99000, legger ved en link. helt sykt fin bil

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ville gått for en E36 selv, en 320 coupe kanskje, i sølv med sort skinn?

Ikke så mange E36 i sølv/grå, evt orientblå?

Hvite blinkere og litt felger, så kan du være svært så fornøyd og stolt i mange år fremover.

8)

E34 syns jeg holder seg bra, men den ser endel år eldre ut innvendig enn E36.

Men mye komfort og bil for pengene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skriver 2006... snart 2007... så glem E30 og tidlige versjoner av E34 og E36. Disse gamle bilene bør man overlate til samlere og entusiaster. I dag bør det være mulig å kjøpe de første årsmodellene av E39 og E46 til en relativt rimelig pris... vi snakker om 1996 til 2000 modeller... altså biler som er mellom 10 og 6-7 år gamle. Var jeg i markedet for en E34 eller en E36 ville jeg ikke akseptert annet enn mer eller mindre feilfrie utgaver... med mindre jeg ikke var helt beit for kroner da selvfølgelig... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt tidligere E36 eller E34 er fine biler begge to og det er koselig med sekser :) men kjøp 24V

bakhjulsdrift er farlig morro på vintern hehe :)

har bil nr 3 med bakhjulsdrift nå, og det skal mye til at jeg kjøper noe annet neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal selge en flott E30 316i som var og er min førstebil :) Under prisklassen din men :wink:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1203070

Er ikke 36 000kr for en 316 litt i drygeste laget?

Vi skriver 2006... snart 2007... så glem E30 og tidlige versjoner av E34 og E36. Disse gamle bilene bør man overlate til samlere og entusiaster. I dag bør det være mulig å kjøpe de første årsmodellene av E39 og E46 til en relativt rimelig pris... vi snakker om 1996 til 2000 modeller... altså biler som er mellom 10 og 6-7 år gamle. Var jeg i markedet for en E34 eller en E36 ville jeg ikke akseptert annet enn mer eller mindre feilfrie utgaver... med mindre jeg ikke var helt beit for kroner da selvfølgelig... :wink:

Dersom du skal ha en e46 til 80 000kr blir du nødt til å kjøpe 316, uten noe ekstrautstyr. Da er det vel egentlig bedre å satse på noen av de senere e36, og da få råd til litt større motor og mere ekstrautstyr :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...