Gå til innhold

Hva kom først?

sundan2k
 Share

Anbefalte innlegg

Med tanke på at disse søplekassene ikke var produsert på 30-tallet, og at bmw endret grillen på sine biler omtrent samtidig som søppelkassene kom i produksjon, må nok konklusjonen være at det er bmw sin skjulte måte å vise kvaliteten på sine nyere biler :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at disse søplekassene ikke var produsert på 30-tallet, og at bmw endret grillen på sine biler omtrent samtidig som søppelkassene kom i produksjon, må nok konklusjonen være at det er bmw sin skjulte måte å vise kvaliteten på sine nyere biler :?

Vel, dette kan man sikkert diskuteres i evigheter, men BMW kommer ut som nr. 9 av bilene med minst feil, "testet" 11.08 2006.. Da skal det sies at Toyota slår BMW med 5 plasser og havner på 4.plass. Mercedes-Benz derimot havner på 19. plass, mens Volvo, Audi og Volkswagen havner på hhv. 28, 29 og 33 plass.

Redigering; Endret skriveleif på plassen til Toyota..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E65 pre-facelift er vel noe bortimot det styggeste som ruller rundt på veiene av personbiler. Kun slått av misfostre som f.eks. Fiat Multipla.

Den Alpinaen over var intet unntak.

Det styggeste på bilen er fronten. BMW har tradisjonelt designet lykter og nyrer slik at de gir et hissig og potent uttrykk. Men på pre-facelift E65 gir de bare et sløvt, døsig uttrykk.

Men jeg liker E65 slik den er blitt nå. Og jeg digger E60. Så jeg er ingen hardbarket Bangle-hater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det styggeste på bilen er fronten. BMW har tradisjonelt designet lykter og nyrer slik at de gir et hissig og potent uttrykk.

Nå har jeg jo lest at det er mange som ikke liker fronten og lyktene til min Compact. Har du noen formeninger om den???

Selv så mener jeg at fronten ser bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Uten M front og spesielt med sølv fargen, så er jeg enig at Compact ser døll ut. Ikke noen skjønnhet, men fy så god å kjøre da... he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E65 pre-facelift er vel noe bortimot det styggeste som ruller rundt på veiene av personbiler. Kun slått av misfostre som f.eks. Fiat Multipla.

Jeg respekterer din smak, men jeg kan ikke være på langt nær så enig. Her er noen få biler som er vesentlig styggere og skulle aldri vært på veien i det hele tatt.

Renault Megane, Renault Avantime, Citroèn Picasso, Citroèn XM, Audi A2, Citroèn Xantia, Renault Scenic, Fiat Multipla, Citroèn C6..... Osv. Bilverden har for mye søl!

Det styggeste på bilen er fronten. BMW har tradisjonelt designet lykter og nyrer slik at de gir et hissig og potent uttrykk. Men på pre-facelift E65 gir de bare et sløvt, døsig uttrykk.

Jeg syns nå Bangle har designet pre-faceliften hissig i fronten. Kanskje har faceliften blitt designet litt for snill..

e66vlad3.jpg

9_-2128420790.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg jo lest at det er mange som ikke liker fronten og lyktene til min Compact. Har du noen formeninger om den???

Siden du spør så må jeg ærlig innrømme at, nei. Jeg liker ikke fronten på E46 Compact. Den fronten er faktisk eneste grunnen til at jeg ikke eier en slik bil i dag, for den er helt knall på alle andre områder.

T.A.S.: Du har selvsagt også dine meninger, men den gamle E65 fronten gir meg assosiasjoner til en leiremodell som har begynt å sige. Se på lyktene da. Poser under øynene....

Menmen. Vi får være enige om å være uenige :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt blir jo fint bare Alpina får lov til å foredle produktet... Alpina er Alpina... mer er det egentlig ikke å si om den saken. Pre-facelift varianten av E65 er grusom... E65 er kun litt mer elegant i dag... og det er kun fordi den i dag minner mer på en klassisk limousine a la E38... :wink:

0292.jpg

0308.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...