Orjan Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Nice! Men hvorfor ble det lys i blinkersen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet September 14, 2006 Forfatter Share Skrevet September 14, 2006 tja si det det kom automatisk... ikke spør meg hvorfor hehe syns på en måte det så litt stilig ut men igjen.. så er jeg litt usikker ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Ser ut som ringene er for små? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet September 14, 2006 Forfatter Share Skrevet September 14, 2006 Hele greia me eBay ringene ble litt rart meneh... nå er planene endret og jeg skal bestille hele AE til bilen, disse : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... AMEWA%3AIT De koster 2457:- NOK Til sammenligning koster de omtrent samme lyktene nesten 5000:- på Os Bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Synes det ser ut som du har fullt blinklys i blinkersene? I USA er det bare parklys i blinkersene, altså en del svakere.. men er litt vanskelig å se ut fra bildene dine hvor sterkt det er. Forøvrig er det sjeldent at du finner CCFL-ringer til 200,-.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet September 14, 2006 Forfatter Share Skrevet September 14, 2006 Gunnar: Det er ikke CCFL ringer, kanskje derfor de lyser så dårlig og? det er LED ringer... og ja det er fullt lys i blinklysene hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Jeg skjønte det.. hadde du spurt her kunne de fleste som har handlet ringer fortalt deg at det ikke kunne være CCFL-ringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 tja si det det kom automatisk... ikke spør meg hvorfor hehe syns på en måte det så litt stilig ut men igjen.. så er jeg litt usikker ennå. Dersom du har fjernet pærene til parklysene så lyser blinklysene fordi de automatisk er satt opp til å midlertidig assistere som parklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Ble stilig med Angle Eyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Steffen: Sett inn parklyspærene igjen og strips dem fast inni motorrommet heller. Funker greit for meg i alle fall. Plugga igjen hullene til parklysene med noe gummigreier jeg fant på jobben. Betalte du virkelig 2500,- for ringene. Synes det var mye. Jeg slapp unna med 1650,- for mine. Og de lyser meget godt om dagen også. Men uansett ser det kult ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 Mr.Stream: Er du spik spenna gal? 2500 hvor får du det tallet fra? hehe... jeg betalte 200 (to hundre kroner) uansett så er dine ringer mye råere enn mine, dine er vel også CCFL? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 VELDIG Ser jo nå at de lyktene du SKAL ha koster 2500,- Og det er jo hele lykter. Da er det jo ikke dyrt da....... Sånn går det når man leser en post med et halvt øye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Flott coupe du har! Dybvik-trading.no har "motstand" til xenon lysene som sørger for at det ikke "varsler" feil når xenon ikke er på. Jeg fikk det på montert for 2 uker siden og fungerte strålende. Ikke noe mer varsel lys. De kobles bare i serie på ledning til xenon starteren. Kjøpte xenon lysene på Dybvik og som en god service fikk jeg "motstanden" av dem. Skal visst fungere slik at den "emulerer" at lysene er på slik jeg forstod det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet September 20, 2006 Forfatter Share Skrevet September 20, 2006 Fikk meg ny mobil i går så tok ett par bilder for å se hvordan de ble mobilen er en nokia 6280 ett morgen bilde av bilen denne passerte jeg på vei til jobb, RÅ E90.. og faktisk en kjøreskole bil hehe og til slutt... oppdaga at noen har vært bori fangeren... skikkelig kult at folk stikker av fra slikt men må se på det positive, nå har jeg god unnskyldning for å kjøpe m-tech fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Den med M-stripene er vel en 320si ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå