Gå til innhold

Tråden om min E46 Coupè (update: 20 september)

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes det ser ut som du har fullt blinklys i blinkersene? I USA er det bare parklys i blinkersene, altså en del svakere.. men er litt vanskelig å se ut fra bildene dine hvor sterkt det er. Forøvrig er det sjeldent at du finner CCFL-ringer til 200,-..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja si det :? det kom automatisk... ikke spør meg hvorfor hehe :) syns på en måte det så litt stilig ut men igjen.. så er jeg litt usikker ennå.

Dersom du har fjernet pærene til parklysene så lyser blinklysene fordi de automatisk er satt opp til å midlertidig assistere som parklys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steffen: Sett inn parklyspærene igjen og strips dem fast inni motorrommet heller. Funker greit for meg i alle fall. Plugga igjen hullene til parklysene med noe gummigreier jeg fant på jobben.

Betalte du virkelig 2500,- for ringene. Synes det var mye. Jeg slapp unna med 1650,- for mine. Og de lyser meget godt om dagen også.

Men uansett ser det kult ut da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott coupe du har!

Dybvik-trading.no har "motstand" til xenon lysene som sørger for at det ikke "varsler" feil når xenon ikke er på. Jeg fikk det på montert for 2 uker siden og fungerte strålende. :D Ikke noe mer varsel lys. De kobles bare i serie på ledning til xenon starteren.

Kjøpte xenon lysene på Dybvik og som en god service fikk jeg "motstanden" av dem. Skal visst fungere slik at den "emulerer" at lysene er på slik jeg forstod det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg ny mobil i går så tok ett par bilder for å se hvordan de ble :) mobilen er en nokia 6280 :)

ett morgen bilde av bilen

bilde001um9.jpg

denne passerte jeg på vei til jobb, RÅ E90.. og faktisk en kjøreskole bil hehe

bilde002kz6.jpg

og til slutt... oppdaga at noen har vært bori fangeren... skikkelig kult at folk stikker av fra slikt :roll:

bilde003cx0.jpg

men må se på det positive, nå har jeg god unnskyldning for å kjøpe m-tech fanger :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...