StigJ Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Står i alle fall reklame for Hydrofilt på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Denne bilen møtte jeg i dag nær Haugesund 03.09-06. Den var plassert på en tralle og kjørte i retning Stavanger. Havari? Ladakvalitet? Ikke vet jeg, men den gikk i alle fall ikke for egen maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 var det egentlig så dårlig kvalitet på Lada? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 3, 2006 Forfatter Share Skrevet September 3, 2006 Denne bilen møtte jeg i dag nær Haugesund 03.09-06. Den var plassert på en tralle og kjørte i retning Stavanger. Havari? Ladakvalitet? Ikke vet jeg, men den gikk i alle fall ikke for egen maskin. Han hadde vært på treff i Haugesund. Bilen virker den, men di vil vel ikke risikere å kjøre så langt me den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 var det egentlig så dårlig kvalitet på Lada? Hehehe... nei... faktisk ikke i relativ forstand. Skal man kjøre fra St. Petersburg til Vladivostok er nok en Lada Niva å foretrekke... les evt. hva jeg skrev den 10. April 2005... ... Sjekk Volga´en litt lenger ned på siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Hæ, langt?? Klarer den ikke den strekningen må jeg nesten påstå at den ikke virker. Det ser jo ut som at bilen blir kjørt ifølge første innlegg. Jaja, gøy med superbil på tralla, hjelper mye at den er god på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Det hjelper bra på oppmerksomheten i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Personlig liker jeg ikke biler som ikke kommer til utstilling for egen maskin. Enkelte utstillingsbiler kunne like godt vært uten motor, blir jo ikke kjørt likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Det er Bård Eker som eier og driver hydrolift! Jeg trodde det var han som designet Koenigsegg'ene.. Hydrolift eies av Bård Eker som du sier, og det er de som selger Koenigsegg i Norge. Han er i tillegg involvert i Koenigsegg ved at han sitter med 45% av aksjene, og hans firma "Bård Eker Industrial Design" har vært med / er med på designsiden i Koenigsegg (sammen med NTNU). Der er koblingen til "Hydrolift"-merkene. . (At det sto "Sharif's" på den røde lånebilen var rent PR-stunt fra den gummimannen siden han ikke kan la en sjanse til å få PR og spalteplass gå ifra seg) . 2 x Edit; Skriveleif... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
führbötern Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 ...forandringene som kom på CCX'n(den Sjarif har) er i allefall utviklet og designet ved universitet i tr.heim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 er vel fordel å ha et dekkfirma, når man har 800hk og leke med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Selv 800 hk sliter lite dekk når de blir kjørt på tralle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Hadde eg fått ein sånn bak meg hadde eg logge midt i vegen så han ikkje kom forbi hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Så den i Haugesund igår på treffet ja. Sykt rå bil, men har nok valgt noe annet til den prisen. Var utrolig gøy å dra på biltreff en annen plass i landet. Bare ukjente biler Var en utrolig pen E30 M3 der og en annen E30 med rekke 6 og en utrolig stor turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Bård Eker eier og driver Hydrolift, han er medeier i Koenigsegg-konsernet der han også er med på smådesign og videreutvikling/forbedring av teknikk, prototyper/kommende modeller. Det er også Bård Eker som har agenturet på Koenigsegg her i Norge! Det er IKKE Eker alene som designer -Eggene- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå