Espen|3k Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Dette er biler jeg bare blir mer og mer glad i Noe av det lekreste jeg ser om dagen er svarte/gråe E60 stv (e61 eller e62?) med m-pakke, kan risikere å kjøre ut når jeg møter de, der bare så nydelige, gjerne med 3.5d og intercooler i fronten og Men jeg eier ikke mange gode bilder av disse bilene og vil da se hva folket har å by på, da jeg ikke klarer å finne så veldig mye selv Så, post up folks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Ligger masse bilder av E60/61 på www.e60.net Mye pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Her er noen bilder av min 2004 modell E60 520iA med 51 000km på telleren. Bilen har blitt påkostet sportsspeil, M5 frontfanger, M5 sideskjørt, "Trunk lid finisher" M5 baklukeinnsats, 19" SA 17, Sorte reflekser etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 T.A.S, Du har så sykt nydelig bil.. Er litt synd at den ikke har en M5 motor gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Nydelige biler! Ser jo det på salgstallene at de er godt likt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 T.A.S, Du har forumets peneste bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 T.A.S: Har du fått på senking nå? Ser ikke noe om det i tråden din men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Ja det lurer eg også på T.A.S..På bilde nr2 var den sinnsykt PEN! Du har en rå bil som eg er meget missunelig på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 T.A.S. Er den svart blank den bilen din? Vet metallic koster 10 tusen ved nybil kjøp, så jeg ville virkelig vurdert denne fargen. Personlig ville jeg valgt andre felger enn det du har, men hvordan er str, fornøyd med 19"? Er det noe komfort igjen? Og har du M understell også? Har E90 nå, og kommer til å gå til kjøp av E60/61, enten 525Da, eller 520Da, får se hvordan faceliften blir først, den kommer vel neste år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Tusen takk for meget hyggelige ord.. Jeg har ikke oppdatert tråden min ennå (gjør det snart), men senkesett blir mest sansynlig bestilt nå hvis jeg og Schmiedmann blir enige og tåkelys har kommet. Bare venter på å bli montert. Har ikke sportsunderstell og det er mye komfort igjen ved disse 19" hjulene. Etter min mening er 19" det beste kompromisset mellom komfort og utseende... Min er sort metallic (475 Safirsort metallic). Selv syns jeg felgene kler bilen, så disse blir. Noe annet som også er spesielt med de er at de kan se helt lyse ut og i mørket er de nesten sorte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Her er noen fler bilder http://img482.imageshack.us/my.php?image=img0543net3wr.jpg http://img179.imageshack.us/my.php?image=img0504net5cz.jpg http://img377.imageshack.us/my.php?image=bmw530023om.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Dette er biler jeg bare blir mer og mer glad i Jeg også - og med M-pakke er de jo helt fantastisk pene. Står en nydelig blå en på strandveien Auto i Trondheim http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7992456&sid=6aGCe0y0_615647&pos=5&tot=117 - men drømmen er jo selvfølgelig en slik: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Sinnsykt flotte biler. Tror nok det blir E60 neste gang ja... 10k ekstra for metallic lakk sier dere,, hva koster det ekstra med DITEC lakk? vet noen det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Den alpinaen hadde vært noe.... T.A.S: Har du virkelig ikke senking på dette bildet? Ser jo rimelig lav ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Ja, den er lav på det bildet, men det har sine årsaker. 4 25 liters vanndunker med vann veier og bagasje veier sitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå