Gå til innhold

E60 bildetråd! Sedan og STV!

Espen|3k
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er biler jeg bare blir mer og mer glad i :D

Noe av det lekreste jeg ser om dagen er svarte/gråe E60 stv (e61 eller e62?) med m-pakke, kan risikere å kjøre ut når jeg møter de, der bare så nydelige, gjerne med 3.5d og intercooler i fronten og :)

Men jeg eier ikke mange gode bilder av disse bilene og vil da se hva folket har å by på, da jeg ikke klarer å finne så veldig mye selv :wink:

Så, post up folks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

T.A.S.

Er den svart blank den bilen din?

Vet metallic koster 10 tusen ved nybil kjøp, så jeg ville virkelig vurdert denne fargen.

Personlig ville jeg valgt andre felger enn det du har, men hvordan er str, fornøyd med 19"?

Er det noe komfort igjen?

Og har du M understell også?

Har E90 nå, og kommer til å gå til kjøp av E60/61, enten 525Da, eller 520Da, får se hvordan faceliften blir først, den kommer vel neste år?

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Tusen takk for meget hyggelige ord.. Jeg har ikke oppdatert tråden min ennå (gjør det snart), men senkesett blir mest sansynlig bestilt nå hvis jeg og Schmiedmann blir enige og tåkelys har kommet. Bare venter på å bli montert. Har ikke sportsunderstell og det er mye komfort igjen ved disse 19" hjulene. Etter min mening er 19" det beste kompromisset mellom komfort og utseende... Min er sort metallic (475 Safirsort metallic). Selv syns jeg felgene kler bilen, så disse blir. Noe annet som også er spesielt med de er at de kan se helt lyse ut og i mørket er de nesten sorte.. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...