John H Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Hvis du lurer er fargekoden A320 og heter Interlagos Blue.. Samme fargen som eg hadde på e36 gamlebilen min det! Se nærmere på fargen på gallleriet mitt viss du vil.. Sinnsykt fin farge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 syns 5eren er utrolig fin eg også!! å enda bedre blir det med facelift!! selgeren til papps har inrømma noen nyheter : dvs. den joistikken i x5 kommer i 5eren med automat gir, og fronten og hekken på facelift 5er vil likne fælt mye på m-sport. STANDARD!! LØP Å KJØP! er det ikkje det det heter? hehe syns acs5 er sinsykt fin! såg ein acs5 stasjonsvogn på turen heim ifrå hyttå nå forleden, den er joh rett og slett trafikkfarlig! kan få nakkesleng joh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Det er godt å høre at det ikke blir store endringer ved facelift på E60. Forøvrig er det ingen nyhet at girspaken som kommer i E70 X5 kommer i E60. Jeg har allerede vist et bilde av facelift E60 med denne her inne på Bimmers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Det er godt å høre at det ikke blir store endringer ved facelift på E60. Forøvrig er det ingen nyhet at girspaken som kommer i E70 X5 kommer i E60. Jeg har allerede vist et bilde av facelift E60 med denne her inne på Bimmers.. girspaken kommer men bare for automat. det er selveste salgsjefen for bavaria-forus som har sagt at det kommer og det tar aldri feil! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Vet du om det er mulig å ettermontere den? Altså bytte ut min automatigrspak til den nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 det tør eg ikkje svara på. har bare fått vite at den kommer serdu... beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Vet du om det er mulig å ettermontere den? Altså bytte ut min automatigrspak til den nye? Jeg tror ikke det T.A.S. De nye automat kassene til BMW er mer effektive, raskere og mykere, samtidig som de er mer gjerrige på bensin. Skal du ha denne stikken, må du nok ha ny girkasse. Konklusjon, kjøp facelift E60 535Da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Tusen takk for meget hyggelige ord.. Jeg har ikke oppdatert tråden min ennå (gjør det snart), men senkesett blir mest sansynlig bestilt nå hvis jeg og Schmiedmann blir enige og tåkelys har kommet. Bare venter på å bli montert. Har ikke sportsunderstell og det er mye komfort igjen ved disse 19" hjulene. Etter min mening er 19" det beste kompromisset mellom komfort og utseende... Min er sort metallic (475 Safirsort metallic). Selv syns jeg felgene kler bilen, så disse blir. Noe annet som også er spesielt med de er at de kan se helt lyse ut og i mørket er de nesten sorte.. Her ser du hva jeg mener med felgene, M3cab... Her er forøvrig noen andre bilder jeg kom over på PC`en.. Hvis noen ønsker disse større kan disse sendes med en størrelse opp til 3648x2736.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet November 20, 2006 Forfatter Share Skrevet November 20, 2006 Update WheelsDomanig 3-piece 10,5x20 mit 255/30-20 13,0x20 mit 305/25-20 Carbon Front lip Reacaro Seats Hartge Carbon Interiour Eisemann Exhaust "Super Sound" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå