Gå til innhold

Får nesten orgasme!

ingard
 Share

Anbefalte innlegg

Ahh, endelig bilder av skikkelige biler her! :lol: Sierra vekker varme følelser og gode minner..Lettkjørte og driftssikre biler. :wink:

Sierra, Vectra, Manta, Sintra, Ascona, Omega, Laguna, Croma, Multipla, Sonata, Elantra, Optima, Sephia, Xantia, Jetta, Bora... du ser sikkert poenget... :wink:

Ford Sierra RS Cosworth er imidlertid noe helt annet... på samme måte som f.eks en E36 M3 er noe helt annet enn en E36 318i. Cosworth´en er uten tvil en av 80-tallets helt geniale biler ved siden av biler som Mercedes-Benz 190E 2.3-16 og Audi 90 2.3 20-Ventiler... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, endelig bilder av skikkelige biler her! :lol: Sierra vekker varme følelser og gode minner..Lettkjørte og driftssikre biler. :wink:

Sierra, Vectra, Manta, Sintra, Ascona, Omega, Laguna, Croma, Multipla, Sonata, Elantra, Optima, Sephia, Xantia, Jetta, Bora... du ser sikkert poenget... :wink:

Ford Sierra RS Cosworth er imidlertid noe helt annet... på samme måte som f.eks en E36 M3 er noe helt annet enn en E36 318i. Cosworth´en er uten tvil en av 80-tallets helt geniale biler ved siden av biler som Mercedes-Benz 190E 2.3-16 og Audi 90 2.3 20-Ventiler... :D

man må elske de bilene (Ford Sierra RS Cosworth etc) for sin råhet, ikke nødvendigvis fordi de er så pene, hvilket de ikke er. 190E er imidlertid min favoritt. Den ser faktisk ganske tøff ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

190E er imidlertid min favoritt. Den ser faktisk ganske tøff ut.

Mercedes-Benz 190E modellen med det største samlerpotensialet er 190E 2,6... altså ikke 2,3-16 eller noen av de andre modellene... :wink:

hørte første gang om denne bilen på Top Gear for noen år tilbake. Veldig tøff bil.

Ser at AMG (endelig) lager mer sportslige biler. Må bare få en knall manuell-kasse så har har de fine BMW/Porsche-knusere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gamle 1989 Mercedes-Benz 190E 2,3 (sensommeren 1989 ved Hunderfossen/Lillehammer)... en fantastisk fin bil på den tiden.... husk at E36 ikke var født enda... og E30 var begynt å bli gammel. Ford Sierra var forøvrig out of question for min del... :lol:

MB_190E_2_3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...