Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har polert bimmern i dag, tenkte jeg skulle poste bilder før den blir skitten igjen. Venter også på faceliftspeil fra Anderslien. Nye felger skal også bestilles, kanskje breyton vision felger. :D

Har fått på en liten leppe som jeg syntes passet bra.. Bildekvaliteten er helt ræva da :(

p1010221litencs7.jpg

p1010223litenle8.jpg

øy hvor fikk du tak i den leppa. hadde en sånn en på e30n min, men den gikk te helvete fjor vinter. skulle hatt en ny men vet ikke hvor jeg kan få tak i di...

• Svar 290
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Siden det er lite penger som kommer inn, må jeg ta bilder av det jeg allerede har.. :P

Hittil kanskje det jeg er mest fornøyd med..

p9081725smallih5.jpg

Meget pen E34 du har der ja.

Skrevet
jeg tror og coilovers er veien å gå!

men man skulle fått tak i noen med elektrisk høydejustering! veit Tein lager slike, men kjenner jeg denne verden rett, lages de ikke til E34.. ;)

har du sett på noen spesifikke merker? jeg har sett litt på disse FK settene, men ser jo og at de fleste anbefaler KW til bmw, og de settene koster jo heroin..

Uansett hva man skal ha seg så blir det jo rundt 10000,- Synd at gsbildeler ikke hadde tilbud til e34. De til e39 var jo veldig billige.. Var vel FK det.

HeinZ: Hmm, det husker jeg rett og slett ikke lengre.. Men den måtte bestilles fra england, og kostet noe over 2000,- Dyr billig plast med andre ord ;) Har den enda, kanskje jeg kan selge den i sommer..

Hefner: Vi får ser i sommer om det er noe igjen av den :P

Skrevet

Skjer? Nei, kjører bare sinnsykt mye.. Og jeg håper den lille oppsamlinga av gugge på oljepåfyllingslokket bare er kondens :/

Hvor mye vann bruker deres M50, folkens? Jeg må fylle en skvett nå og da.. Kanskje en halv liter i månenden..

Skrevet

Fyller på en halvliter i måneden jeg og, men dette er bare pga at det lekker ørlite av varmeappregisteret, kjører en god del i måneden !

Sjekk alle slangeklemmer etc. før du drar konklusjoner :) Lak litt i ei av mine som jeg strammet til og fant flere slangeklemmer som ikke satt skikkelig

Skrevet
fyller aldri jeg :-s hmmm.....

kjøring ja, det er jo fint... savner noen snøbilder ;-)

Jaja, jeg må bare kjøre til det sier stopp (hvis det er noe feil). Bruker jo ikke olje, og sviver så fint som de beste..

Håper på polering om to uker..

Hoem: Ja, vi får håpe det ikke er noe feil. Trenger bilen..

Skrevet
fyller aldri jeg :-s hmmm.....

kjøring ja, det er jo fint... savner noen snøbilder ;-)

Jaja, jeg må bare kjøre til det sier stopp (hvis det er noe feil). Bruker jo ikke olje, og sviver så fint som de beste..

Håper på polering om to uker..

rart... men de pleier jo å kunne bruke litt vann ved småkjøring

Skrevet

du får bare følge med og se til at det ikke blir gugge på peilepinnen og. for havner det der har du straks et større problem..

min bruker og en liten halvliter vann i måneden. men olja er helt fin den. kanskje man skulle sett over de slangeklemmene.

forresten, det KW coilover settet jeg tenkte på koster vel noe over 20k om jeg husker rett. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...