Gå til innhold

Mitt e34 520ia prosjekt

ingard
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 290
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det kanskje deg jeg har sett på Fauske et par ganger? :)

Det har du nok. Kjører gjennom en del ganger i løpet av sommeren. :)

Sykt pene bilder du tar! Her har jeg mye å lære!! :P lekker bil har du også! ;)

Thanks! :)

Se der ja. Det kommer seg. :D

Det er flere i statene som selger kit's for å beholde sentreringen med mindre spacere, men med 10mm går det fint å beholde sentrering uten å gjøre noe mere.

Turner og Vac motorsports i statene har slike spacer kit's med sentrering på nav.

GS selger også slike spacere...

Spacerne er på nå, og det ble veldig bra. De passet som hånd i hanske, veldig bra passform. Ser for meg at uten sentrering ville det blitt håpløst. Fulgte med TUV også.

Bilen din er helt nydelig! :)

Thanks..

Nå har det seg slik at jeg ikke fikk ordnet coilover fremme da jeg er nødt å punge ut for nye hjullagre og i grunn nye topplagre også. Så skal jeg noen år til på skolen så pengene strakk ikke til helt i år.. :( Men håper jeg får ordnet det i løpet av vinteren.

Btw, et stort problem jeg har oppdaget er at innersiden av hjulbuen bak er fullstendig uten lakk nå som jeg subber så forferdelig i de værste humpene. :( Det blir jo ikke bra i vinter når jeg har på vinterhjul som ikke subber. Er vel valsing som må til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nei, min er ikke original. Hadde jeg hatt jobb og inntekt ville den nok vært det. Jeg vet ikke hvor man kan finne uoriginale, men et søk ville kanskje finne noe. Lakken er jo det som er viktig, og jeg angrer nå på at jeg betalte en "lokal nisse" til å gjøre jobben. Er jo snart mer grunning enn lakk (og det var ikke noen veldig billig lakkering i utgangspunktet).

Bilen har vært veldig pen i lakken, og motoren silkmyk. Men jeg går snart inn i sjette (ja, man blir gammel) året i eierskap av denne bilen så den begynner å gi tegn på alderdom :P Det er bare pengene som hindrer meg i å bytte egentlig (selv om han har fått meg fra Trondheim til Nordland flere ganger enn jeg kan telle).

Jeg snakket i tulletråden om at bilen var bedre å kjøre lav enn sånn som den ble levert. Og det står jeg faktisk for. At en så gammel konstruksjon kan være så komfortabel i dagens standarder er helt utrolig. E34 er en kjempebil å leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg fått lappen enda (24 dager til!!!) så får ikke kjørt mer en litt øvelseskjøring, og jeg kan ikke si noe annet enn at jeg elsker den bilen. Pappa hadde en 520ia e34 for mange år siden, og den var jeg også veldig glad i. Når opppussing av huset er ferdig, så blir det innkjøp av muttertrekker for å få senket skipet, også er jeg på jakt etter en ny fanger foran (m5 kanskje?) og nye seter. Men ellers så synes jeg at bilen begynner og ta form. Men du har ikke noen tips til frontfanger og eventuelt noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 3 months later...
  • 4 months later...
Skjønner ikke at du snakker om at bilen har sett sin siste sommer ...

Utrolig pen bil, fortjener litt påkost hvis det er det som skal til for å holde den på veien!

Den er sikkert grei på avstand ja ;) Bilen har gått laaaangt, og det begynner å demre for meg at det ikke er verdt å få den gjennom en ny EU-kontroll. Bla annet oljelekkasje (alltid vært, men litt værre nå), begynt å se rust på innsiden av dørene. Er bare en vinter til før det vises.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...