ingard Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 Dette var en pen bil Hvor mye er den senket? Felgene er det 18"? Den frontleppa, hvor kjøpte du den? så bra ut det Er det bare noe du monterer nederst på orginalfangeren? Det er ikke så lett å si hvor mye den er senket. Det er både bilstein dempere og bilstein fjører. Den er lavere enn org mtech. Svarer kanskje til lowtecs sitt 60/30 senkesett. Felgene er 18", 8.5" og 10" bred. Frontleppa er kjøpt på en norsk nettside, og kommer fra england. Kalles vel noe som RGM spooiler. Den skrues på med mange skruer, så den sitter veldig godt. Takk. Gleder meg til sorte frontlykter. Skal gjøre shadowliningen min komplett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 så du styrte unna lowtec? skjønner ikke hva du skal med ny senk, synes bilen din ser sabla bra ut. som den står nå. ang. koed forstår jeg ikke helt hva som skjer der nå. jeg bestillte for 5k der i forrige uke. og pengene ble trekt, men nå har de kommet tilbake på konto..? har dog fått ordrebekreftelse. merkelige greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 så du styrte unna lowtec? skjønner ikke hva du skal med ny senk, synes bilen din ser sabla bra ut. som den står nå.ang. koed forstår jeg ikke helt hva som skjer der nå. jeg bestillte for 5k der i forrige uke. og pengene ble trekt, men nå har de kommet tilbake på konto..? har dog fått ordrebekreftelse. merkelige greier. Jeg er litt skeptisk ja. Liker ikke å bli trukket så mye penger uten at jeg en gang får vite hva som skjer med pengene Demperne begynner å bli slitte. Så derfor jeg skal bytte. Blir kanskje å beholde fjørene inntil jeg finner noe som senker skikkelig. Btw, leste en plass at du valset hjulbuene dine på lyd på hjul? Hvor mye kan de valse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 veit ikke hvor mye de tok, men kanten ble ihvertfall rimelig flat. har aldri opplevd subbing etterpå. selv med 5 mann i bilen og et flyttelass på slep. de tar forresten 500,- pr hjulbue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Har du ein link til de som har den lippa? Den likte eg utrolig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 Har du ein link til de som har den lippa? Den likte eg utrolig godt. Jeg vet søren ikke hvor jeg fikk den fra lengre. Men søk på google eller her på bimmers etter RGM spoiler. Koster litt over 2000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Astri dem selger den her, men er kanskje ikke det stedet jeg ville anbefalt deg å handle.. Skal si ifra hvis jeg kommer over den et annet sted og for jeg også likte den godt http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... 8/9153/671 Legger ut en link om diskusjon ang det firmaet og så kan du jo gjøre deg en mening ang det selv http://www.bilforumet.no/opplysningen/1 ... deler.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Takker for tips, og ja eg har hørt mye rart om BS... Hmmm, får ta det til vurdering. Nok OT fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 tror senkinga di er mere en 60 fremme. har selv 60-40 lowtech med bilstein sprint dempere. og rondel d58 min er ca 2cm høyere fremme en din ivertfall. så vis den allerede er godkjent senket så ville jeg brukt om fjærene ivertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 tror senkinga di er mere en 60 fremme. har selv 60-40 lowtech med bilstein sprint dempere. og rondel d58 min er ca 2cm høyere fremme en din ivertfall. så vis den allerede er godkjent senket så ville jeg brukt om fjærene ivertfall. Ja, hvis fjørene passer over så blir jeg sikkert å bruke de om igjen. Nå blir det bare tull med Koed. Har betalt alt for mye fikk jeg beskjed om i går av en som ringte. Han sa jeg skulle få sendingsinformasjon og pengene tilbake. Nå har det riktignok bare gått en dag, men jeg kjenner jeg blir litt skeptisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 Endelig har delene fra Koed kommet (to uker!). Men kundeservicen har vært upåklagelig, så det hele har allikevel gått greit. Men følgende er byttet etter to dager med intens skruing (er så grusomt støl nå! ) : - Casterstag h/v - Bærearmer h/v - Paralellstag h/v - Ytre/indre styreledd - Midtre styrestag - Tårnlagre - Dempere alle - Fjører alle - Diverse pakinger og smått I morgen fortsetter med sorte Hella lykter og blinklys. Nå trenger jeg en forstillingskontroll. Bestilles i morgen, men frykter ventetid. Et tips jeg kan gi alle med e34, er at med den kulebolttrekkeren som selges på bilextra/biltema til 79,- passer perfekt på styreleddene. De sitter helt JÆVLIG, og det er ikke mulig å få de av med andre verktøy. Så nå er bilen tight og fin, og jeg vet at alt er nytt og fint. Alle delene jeg fikk var Bilstein, ser man bort i fra demper og fjører. Ble overrasket av høyden. Skal ta bilder i morgen. Ble lavere enn først antatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 Sint! Jeg håper det synker mer i rævva. Men framme ble jo likt som før Har time for hjulstillingskontroll på onsdag, så blir jo ikke skikkelig testing før det. Men her på grusen føltes den veldig tight og fin ut. Kan legge til at alt som er sort i fronten er lakkert sort siden sist. Det anbefaler jeg alle, for plasten blir veldig hvit etterhvert som årene går. Skal lakkere all plast på bilen utover sommeren. Og så blir det vel m5 skjørt, m5 bakfanger og nytt interiør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 virkelig flott den bilen din. men hva slags senk var det du hadde kjøpt nå? den står jo veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 virkelig flott den bilen din. men hva slags senk var det du hadde kjøpt nå? den står jo veldig bra! Thank you Hafsmo Nå er det supersport 50/35. Merkelig nok ble den hakket lavere foran, enn før. Og bak ble det omtrent ufrandret. Men kan jo hende det siger litt. Har kjørt 100m på grus hittil. Må vente helt til onsdag for 4 hjulskontroll. Jeg kan jo rapportere om kjøreegenskaper og komfort. Kanskje er dette noe for deg? Dog skal det sies at fordemperne hadde dårlig passform. Måtte legge en skive i bunn av fjærbeinet for at alt skulle sitte skikkelig på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 En av de flotteste e34 jeg har sett her på en stund!! Er så lite som skal til på de bilene før de blir tøffe, senk og felg. Og du har valgt riktig felger Greit, det er mange som kjører med rondell d58 på e34, men det er rett og slett fordi det er en knall felg til denne bilen. Satser på å få fin i ca samme stand i løpet av sommeren.. Jeg har ca bare rust i kanalene og ikke noe metall, så det blir en del jobb med rustsveising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå