Chriso Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Dere som synes den er "for søt" osv.. Hindrer det den i å være en lekker bil? Har virkelig sansen for 159 også.. Brera høster jo gode ord for sitt utseende Et bilde for dere "styling-gutta" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Smaken er som baken.. Den er delt!! Enest Vanquishen som er pen av disse bilene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 alfa 8c ligner på en corvette som har rygga inn i en vegg! Men alfa 159 er en NYDELIG bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Jeg synes nå den Alfa'n var meget så fin jeg da.. Kunne godt å tenkt meg en slik en.. Faktisk.... Synes Alfaene er skikkelig tøffe designmessig og liker kjøreegenskapene de byr på, men de blir bare så utrolig kårni med skiltet på siden... Regner med å bli skutt nå, men jeg synes den kommende modellen til Hyundai er rå design messig...!! Designet er helt klart kjempetøft på denne. Utfordringen for meg er imagen siden Hyundai aldri har appelert til meg som kjøper, verken på utseende, teknikk eller komfort. Jeg har alltid oppfattet Hyundaimerket (og alle de forskjellige modellene) som utrolig trauste og kjedelige, men på den annen side så var ikke Skoda så mye å skryte av for noen år siden heller... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 men de blir bare så utrolig kårni med skiltet på siden.. Gir litt karakter synes jeg da men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Har en bekjent med 156 som fikk laget seg et mini-skilt og det ble veldig mye bedre. Tror han fikk laget skiltet enten til sykkelstativet eller for parkeringsplass, men monterte det i stedet i senter foran på bilen under "V"en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Alfa romeo har veldig mange fine biler, men dei har liksom ikkje et interiør som imponerer noe særlig.. liker best brera og 159 stv... når det gjelder hyundai som consept bil, så er dei faktisk ganske stilige å se til. men når produksjonsmodellen er klar, blir det rett og slett for tamt. men den nye santafe ser ganske så bra ut (helst svart/mørk grå). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 At Alfa Romeo er lekre biler er jeg helt enig i, men de er langt ifra verdens peneste. Halve bilen blir jo ødelagt når den får norske skilter foran... Selv har jeg fått lånt en Alfa Romeo med over 3,0 - kort sagt sprek motor og det er noe av det morsomste jeg har prøvd. Fantastisk gode biler var det også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 angående alfaromeo : stemmer det at alfaromeo var et reint luksus merke før i tida? trur eg har hørt eller sett det ein plass før skoda var ivertfall et luksus merke før i tida (for lenge siden), er det noen som vet korfer det ryktet fikk ein brå stopp på seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 skoda var ivertfall et luksus merke før i tida (for lenge siden), Det må du forklare litt nærmere. Jeg tror det er motsatt. Det er vel bare i det siste at Skoda har kommet frem. Med hjelp fra VW konsernet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Jeg synes da alfa har i alle år laga rå biler med ett lekkert design, men italienske biler er ikke like holdbare som tyske etter min mening, kall det gjerne "hitler kjelker" men kvalitet er det tvers igjennom. Hadde en gang en alfa 2.5 gtv, rå bil men hadde masse problemer med den, ble den første og siste alfaen på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 skoda var ivertfall et luksus merke før i tida (for lenge siden), Det må du forklare litt nærmere. Jeg tror det er motsatt. Det er vel bare i det siste at Skoda har kommet frem. Med hjelp fra VW konsernet. husker å ha lest dette en plass, men kommer bare ikkje på kor eg leste det i farten. skal prøve å finne det imårrå. men eg er nesten 100% sikker på at det faktisk stemmer. eg kan vel ikkje ha rota så fælt med fakta.. ? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Både Skoda og Alfa har vel blitt mer kjent de senere årene. Altså motsatt som ble nevnt først her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Vanquish S er EN AV verdens flotteste biler.. Enig i den. Møtte en slik, bare i koksgrå farge, her på E39 ved Mandal for snart to uker siden. Trodde ikke mine egen øyne. Den var større enn jeg hadde trodd. Den ser ut som en liten sportsbil på bilder, men i virkeligheten er den ganske så stor. Den alfaen, ser kul ut, men blir litt for søt for meg og. Kunne kjøpt den til kona kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Alfa Romeo blir aldri bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå