Gå til innhold

Opel motor i BMW hehe

brusern
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du skrev at skal man gjøre det med en 2l BMW 4syl motor kan man ikke klare det med orginale deler. Tror det gjelder stortsett alle motorer det. Opel og Cworth sine også :)

Nettop!!.. det er akkurat det jeg vil fram til.. jeg svarte der på : at det var mye som var byttet.. og det jeg mente da var at man kan ikke kunne gjøre det på en bmw engang uten og måtte bytte deler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem at Opel kjøpte motorer av BMW til Omega (mulig det var flere). Da tenker jeg på 2,5 Turbodiesel motoren.

318Tds har samme motoren som i Vectra/Astra TD og sikkert flere andre rottne Opel'er :) ( Vel, nesten samme iallefall. Både 2.5'en og 1.7'en har andre dieselpumper og ikke intercooler, men ellers rimelig likt... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. En skam med opel motor i bmw...

Enig, men godt og se en bmw med grom 4syl motor også haha

BimmerKing:

318Tds har samme motoren som i Vectra/Astra TD og sikkert flere andre rottne Opel'er ( Vel, nesten samme iallefall. Både 2.5'en og 1.7'en har andre dieselpumper og ikke intercooler, men ellers rimelig likt... )

Omega kom med en diesel motor fra bmw og i astra/vectra kom de ut med en 1.7liter TD fra Izusu som opel kjøpte opp på den tida. Og begge har IC

RenZor:

Morfar å kompisene hannes kjører opel

Og det er da vel ikke noe galt i det.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

my god hvor teit..

virker som om brusern med sin kadutt er den eneste som mener dette er noe kult :D

hehe, må jo mobbe litt.. jeg personelig synes ikke det er noe spes "kult" med opel motor i bmw

skjønner at dere bmw folk ikke liker og se opel motor i bmw.. det blir akkurat som at opel folk hater og se cossi motore i opel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går sikkert fint å hente ut 700 HK av en M10B18 eller hva de heter med helt orginal innmat.

Saken er at det ikke holder så lenge.. kanskje en måling på rulla eller noe. Og 700 HK holder ikke lenge uansett hva slags innmat man har.. alltid noe som ryker konstant på slike prosjekter.

Var noe sinnsykt akselerasjon på den bilen når man ser på de videoen. Kanskje ikke så dum kombinasjon allikvelel med Opel motor og E30 karrosseri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...