Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

satan, den så jo vitterlig pen ut. når jeg tenker på KIA så kommer hardplast, elendig støyisolering og crappy ride fram i hodet.. Men dette så jo litt ordentlig ut ..

Virker som om mye skjer med produsenter som KIA, Suzuki ++ .. Bra!

Skrevet

Kia og Hyundai har tatt kvantesprang når det gjelder design og kvalitet de siste årene. Lite tull med de bilene, men kjørefølselsen er fortsatt meget langt unna det vi bmw frelste er vant med. Må si at denne så meget spennende ut.

Skrevet

Meget pen! Ser ut som en kul miks mellom Audi A3/Alfa/Lexus eller noe sånt. Tenk om de kom til å lage noe som ser akkurat sånn ut. :D

Synd at konseptbiler ofte bare blir værende konseptbiler.

Likte forresten fargen også jeg.

Skrevet

Asiatene elsker å kopiere "de 3 store".. BMW har fått sitt oppigjennom årene, og her har de helt tydelig tatt seg av Audi, som dere sier. Denne gangen har de forsyne meg kopiert interiøret også.

Tror dette er en samenheng med at Audi har hatt stor fremgang de siste årene.

Skrevet

Kan noen forklare meg hvorfor det er så forbanna kult å bruke så mye chrom og annet blankt liksommetall i interiøret på dagens biler? Jeg er sikkert forferdelig gammeldags, men jeg liker det altså ikke!!

Skrevet

Seriøst, Koreanske produsenter, og selvsagt Kina produsenter er ikke av de mest kreative, tenker på navn som Kia Shuma 2 og greier...

:roll:

Men, det som er ganske sikkert, er at de veletablerte japse produsentene (fra japan altså hehe) de kommer til å slite betydelig.

Her kommer det like bra biler, til en billigre pris, i samme segment som Nissan og alt det andre (uinteresante)

:)

Vel, om folk kjører Nissan eller Kia driter nå jeg i, jeg fiser rundt i en BMW igår, og gjør så også fremover.

:twisted:

Btw, den så ikke ille ut den Aud...ops, Kia'n der nei.

Skrevet

Vel, om folk kjører Nissan eller Kia driter nå jeg i, jeg fiser rundt i en BMW igår, og gjør så også fremover.

:twisted:

.

Tror nok at de som kjører Nissan eller Kia driter i hva de selv kjører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...