antiloop Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Synes denne så bra ut til å komme fra selskapet KIA tross gyselig farge http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=131109 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 satan, den så jo vitterlig pen ut. når jeg tenker på KIA så kommer hardplast, elendig støyisolering og crappy ride fram i hodet.. Men dette så jo litt ordentlig ut .. Virker som om mye skjer med produsenter som KIA, Suzuki ++ .. Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Kia og Hyundai har tatt kvantesprang når det gjelder design og kvalitet de siste årene. Lite tull med de bilene, men kjørefølselsen er fortsatt meget langt unna det vi bmw frelste er vant med. Må si at denne så meget spennende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Meget pen! Ser ut som en kul miks mellom Audi A3/Alfa/Lexus eller noe sånt. Tenk om de kom til å lage noe som ser akkurat sånn ut. Synd at konseptbiler ofte bare blir værende konseptbiler. Likte forresten fargen også jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 20, 2006 Forfatter Share Skrevet September 20, 2006 Ser ut som de har stjålet lyktene fra Peugeot! Karosseriet ligner Audi og skjermene Ford.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 20, 2006 Forfatter Share Skrevet September 20, 2006 Både konseptbilen og den påfølgende produksjonsmodellen skal ifølge Kia være enda mer muskuløs, maskulin og dynamisk enn femdørsversjonen av cee'd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Asiatene elsker å kopiere "de 3 store".. BMW har fått sitt oppigjennom årene, og her har de helt tydelig tatt seg av Audi, som dere sier. Denne gangen har de forsyne meg kopiert interiøret også. Tror dette er en samenheng med at Audi har hatt stor fremgang de siste årene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Her er '07 TT: Synes ikke det er veldig likt, og husk at disse to uansett sannsynligvis har blitt utviklet samtidig. Her er A3 facelift: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Kan noen forklare meg hvorfor det er så forbanna kult å bruke så mye chrom og annet blankt liksommetall i interiøret på dagens biler? Jeg er sikkert forferdelig gammeldags, men jeg liker det altså ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Tøff bil, men synes dashbordet var veldig rotete. Litt Corollalook baklykter og Civic eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Opel Astra var det første jeg tenkte på... Edit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Seriøst, Koreanske produsenter, og selvsagt Kina produsenter er ikke av de mest kreative, tenker på navn som Kia Shuma 2 og greier... Men, det som er ganske sikkert, er at de veletablerte japse produsentene (fra japan altså hehe) de kommer til å slite betydelig. Her kommer det like bra biler, til en billigre pris, i samme segment som Nissan og alt det andre (uinteresante) Vel, om folk kjører Nissan eller Kia driter nå jeg i, jeg fiser rundt i en BMW igår, og gjør så også fremover. Btw, den så ikke ille ut den Aud...ops, Kia'n der nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Vel, om folk kjører Nissan eller Kia driter nå jeg i, jeg fiser rundt i en BMW igår, og gjør så også fremover. . Tror nok at de som kjører Nissan eller Kia driter i hva de selv kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Er vis ikke bare koreanerne som leker litt med design. Skoda prøver også. Syns heller ikke Kian ser så veldig ille ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Den blå var jo stygg som en Yeti og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå