VillKapping Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Nå hadde jeg jo egentlig bestemt meg for 18" Alpina.. Men i det siste har jeg sett litt på felger med litt skikkelig kant! Er dette noe pent på E46 sedan? I tilfelle hva slags dimensjoner, type, merker osv? Bilder av felgene som blir foreslått er fint hvis dere har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Hvis du ser litt på E46fanatics kan du nok finne mange E46 sedaner med kantfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Alltid pent med felger med brei kant. Minuset med dem er at de kan se mindre ut enn felger som har eiker som går helt ut til kanten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 E46 sedan med kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet September 21, 2006 Forfatter Share Skrevet September 21, 2006 Heller mer og mer mot felger med kant.. Bare å finne noen som jeg liker godt nå så blir det bra! Har jo hele vinteren å lete på så. Disse var ikke så verst: Passe bred kant, men resten av felgen er jeg usikker på. Må vel ha de i minst 18" tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Synes du burde gå for 19" hvis du skal ha kant. Er 19" på den Andreas postet. Du vil ikke angre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 19" Breyton Magic er ikke å forakte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Se også ///Magnus sin, som er månedens bil. De felgene er griselekre på e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Synes du burde gå for 19" hvis du skal ha kant. Er 19" på den Andreas postet.Du vil ikke angre. Er nok 19" på den jeg postet ja. Jeg syns også du burde gå for 19". Bare se på bilen min, den har 18" og kunne fint trengt noe større. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Det er mulig at det bare er meg, men jeg mener at kantfelger ikke passer spesielt bra på E46. Kikk litt på dette bildet av en E46 M3 GTR så ser dere trolig hva jeg mener... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Har en BMW så passer det med kantfelger.... Alt koker jo ned til smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neffets Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Min med samme felger som månedens bil....Greie felger til grei pris..Dårli bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Da har jeg funnet drømmefelgen! BBS GT Motorsport: Men som de fleste drømmer så blir nok dette for dyrt. 18" til min bil med gullfarget sentrum koster 7000,- pr felg.. Prisen fikk jeg fra http://www.performanceparts.se/. Forøvrig veldig kjappe til å svare. Fikk svar tilbake 23 minutter etter jeg sendte mail.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Noen son vet hva den nederste felgen som Balleknalle postet heter? gjerne hvilken dim det er på den på bilde også Balleknalle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Ja det vil eg og gjerne vite dei var råe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå