Kenny_ Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 390Nm er aldri feil vet du. Grattis med ny bil. Og ut i fra de den du hadde før og den du har nå ville jeg og hatt audien. (uten å tenke på pris forskjell da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Hmm....virker som vi glemmer at bmw ikke er problemfrie biler Hadde du visst hvor mye problemer det har/er med 2.5 Tdi motoren, så tror jeg BMW sine blekner ifh. Er en kjent sak at Auda entusiaster styrer unna denne motoren! Jeg vet. Men min erfaring handler om en 99 modell 150Hk.. To registerhavari på 130.000Km !!! Orker ikke engang nevne hva slikt koster. I tillegg har man dette med kammene. Men mulig de har tatt litt ansvar og forbedret dette på 03 modellen. Jeg håper det, for audi sin skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Det er den gamle 2.5TDI'n som er dårlig. Ikke de nye og de på nye A4. Er vel på 98-01 eller no som hadde en stor svakhet med kammene. De tålte 100' og ble ikke de byttet (som mange ikke gjorde) begynte alt mulig annet også å bli slitt. Grattis med fin auda.. Får håpe du bare har den igjennom vinteren og kjøper deg ekte bil til våren igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Jeg liker Audi og den nye A4 er en fin konstruksjon.... gratulerer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Enig med Fredrik her ja, nye A4 er en pen bil. Det mest negative med disse diesel-Audiene (og andre dieselkjerrer) er den fæle svartrøyken de legger igjen bak seg når de kjører forbi eller gir på litt. Minner om traktorer og hauggamle biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 grattis med nye bil liker selv den a4 og det er jo moro når det drar på alle 4 hjula om vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Det mest negative med disse diesel-Audiene (og andre dieselkjerrer) er den fæle svartrøyken de legger igjen bak seg når de kjører forbi eller gir på litt. Minner om traktorer og hauggamle biler.. Pøh... snakk for deg selv... ... Det er jo heldigvis slutt med å forpeste omgivelsene nå iom. at de fleste nye dieselbiler har partikkelfilter. Jeg har imidlertid hatt noen tanker om at VW´s pumpe-dyse dieselmotorer (og dermed bl.a Audi´s dieselmotorer) soter mer enn f.eks MB´s common-rail dieselmotorer, men sikker er jeg ikke. BMW´s eldre utgaver av M47 motoren soter iallefall mer enn M57 motoren som har common-rail... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Jeg assosierer dieselrøyk og -knatring med kraft (med 6 eller flere sylindere da).. Grattis med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Grattis med nye bil. Og i morgen er i dag, så hvor er bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 grattis .. vi har en audi a6 quatro! knall bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Pøh... snakk for deg selv... ... Det er jo heldigvis slutt med å forpeste omgivelsene nå iom. at de fleste nye dieselbiler har partikkelfilter. Jeg har imidlertid hatt noen tanker om at VW´s pumpe-dyse dieselmotorer (og dermed bl.a Audi´s dieselmotorer) soter mer enn f.eks MB´s common-rail dieselmotorer, men sikker er jeg ikke. BMW´s eldre utgaver av M47 motoren soter iallefall mer enn M57 motoren som har common-rail... Det er utvilsomt nyere (les <10 år gamle) Audier jeg oftest legger merke til at sender ut noen svære svarte illeluktende sotskyer når de gir på for å ta forbikjøring eller komme seg utpå veien. Ikke går det nødvendigvis fort heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Gratulerer med ny bil... Audi er gode biler det også.. Har en kompis som hadde en RS4, chippet med større turboer og intercoolere, fytti hel.... hvor den gikk, han solgte den i vår og kjøpte seg en Porsche 997 cab, men skal nå selge den igjen og kjøpe seg den nye A6 crossroad. Var med å prøvekjørte den og det var en finfin bil, interiørmessig (hudfarget skinn) var det noe av det fineste jeg har sett.! Håper du kommer til fornuft til våren igjen å bytter A4'en inn i "The Ulitimate Drivingmachine" igjen.!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Gratulerer med ny bil... Audi er gode biler det også.. Har en kompis som hadde en RS4, chippet med større turboer og intercoolere, fytti hel.... hvor den gikk, han solgte den i vår og kjøpte seg en Porsche 997 cab, men skal nå selge den igjen og kjøpe seg den nye A6 crossroad. Var med å prøvekjørte den og det var en finfin bil, interiørmessig (hudfarget skinn) var det noe av det fineste jeg har sett.!Håper du kommer til fornuft til våren igjen å bytter A4'en inn i "The Ulitimate Drivingmachine" igjen.!! Den heter allroad... BTW: hvilken hudfarge var det i den bilen da? Om det var samme hudfargen som på de fleste engelskmenn som man ser i sydens varmere land så kan det neppe ha vært så pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Gratulerer med ny bil... Audi er gode biler det også.. Har en kompis som hadde en RS4, chippet med større turboer og intercoolere, fytti hel.... hvor den gikk, han solgte den i vår og kjøpte seg en Porsche 997 cab, men skal nå selge den igjen og kjøpe seg den nye A6 crossroad. Var med å prøvekjørte den og det var en finfin bil, interiørmessig (hudfarget skinn) var det noe av det fineste jeg har sett.!Håper du kommer til fornuft til våren igjen å bytter A4'en inn i "The Ulitimate Drivingmachine" igjen.!! Den heter allroad... Sorry, sorry.... Allroad mente jeg, men mine Audi kunnskaper er ikke de aller beste.!! BTW: hvilken hudfarge var det i den bilen da? Om det var samme hudfargen som på de fleste engelskmenn som man ser i sydens varmere land så kan det neppe ha vært så pent Hehe, lyserosa skinn interiør, med gul, små råtten "grill" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Gratulerer med en stilig bil Var en periode jeg var på utkikk etter en 02-03 A4 Avant, men bestemte meg for å beholde bimmern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå