bmwmsport Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Og tilslutt et bilde av en M30, for å holde oss til topic.. Ha en fortryllende aften i gamle Noreg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Hehe. Noen som skal på fest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 vi sitter og drikker, vår oppfinnsomhet har grenser!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Uff,..nå ble jeg i hvertfall ikke tørst... Happy party..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Så lenge det er en Tuborg blir jeg ikke fristet Dahls som er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet September 23, 2006 Forfatter Share Skrevet September 23, 2006 Du kan ikke sammenligne norsk og dansk Tuborg!! Nå går det forøvrig i Warsteiner!! BMW-øl ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Jeg tenkte det var en grunn til at du handla deg Touring Frakte øl! Høres fornuftig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet September 23, 2006 Forfatter Share Skrevet September 23, 2006 hehe, hva ellers? Noe action på Gjøvik i dag a? *** BOM BOOOOOM, Allah og herreguuuuud! Dirrer i jooorden! *** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Hehe. God gang.. er altfor tidlig oppe på en søndag jeg. Ser ut som plusspolen på batteriet har eksplodert i en lyseblå guffe. "Litt" irr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Ikke sikkert at tastefingrene til disse guttene fungerer helt enda.. tar vel litt tid før de svarer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Jeg er tidlig våken jeg også... og det hadde jeg helt sikkert ikke vært hvis jeg hadde sagt ja takk til å være sammen med disse gutta i går kveld... ... Mangler stadig å male en gavl på huset + hele hagehuset... så det er hva jeg skal bruke dagen til i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 De fire kassene koster vel det samme som en her i norge.. Vet at de to i baksetet er tørste, så tror ikke fire kasser holder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Du kan ikke sammenligne norsk og dansk Tuborg!! Nå går det forøvrig i Warsteiner!! BMW-øl ? Skål! Norsk og dansk tuborg er som du sier fra to forskjellige verdener! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå