Ron Jeremy Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Sjekk ut dette, ser ut som om BMW fremdeles utvider portifolioen sin med ennå en X variant, ser tøff ut! http://www.carmagazine.co.uk/secret_new ... 184&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Den var fet da! Når jeg leste X1 i overskriften trodde jeg BMW hadde laget en Polo Cross lingende sak ut av 1-serien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Hmmm... den som lever får se... det mest interessante var også denne gangen motoralternativene... 1.8i 145bhp 1.8-litre petrol four 2.0i 175bhp 2.0-litre petrol four 2.5si 220bhp 2.5-litre petrol six 1.8d 135bhp 1.8-litre diesel four 2.0d 180bhp 2.0-litre diesel four 3.0d 231bhp 3.0-litre diesel six Den mest interessante nyheten er etter min mening at N42 motoren iht. CAR får 25 ekstra hestekrefter. Det betyr at E90/91 320i nå endelig blir et fornuftig alternativ med en rekkefirer under panseret. 175 HK holder i lange baner for å gjøre dagens 320i til et spennende alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Jaja.... spørs hvordan denne kommer til å se ut da. Ser jo at car gjengen har vært å photoshopet litt igjen. Nå med den nyeste X5´en... Spørs hvor seriøst en skal ta de motortallene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 Tror nok de motortallene stemmer bra, husk E46 med 318 motor, siste versjon var vel på 144 hk? Det som jeg syns er kult at BMW er skikkelig på hugget, og offensive i sin satsning, og mer spennende ting kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 jeg forestilte meg noe ala golf country syncro. men denne ser jo lovendes ut. blir spennende å følge med på dette. har aldri likt x3 eller x5 noe særlig. så får se om denne kanskje faller mer i smak da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Photo Shop var det første som slo meg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 tja... kan diskuteres :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Det første som slo meg i overskriften "..X1.." var at BMW nå skulle begynne å produsere tullete og unødvendige modeller som Volkswagen. Hos Volkswagen har de så meningsløse biler, Polo Crossover etc. For min del virker det som om Volkswagen og Audi har gått tomme for ideèr.. Jeg for min del vil helst slippe å en X1, men en X6 som det har vært spekulasjoner i har jeg ikke noe imot. Min mening er at 1 serien er alt for liten til å lage en SUV av. Greit nok at det godt kan komme en 120xi, men en SUV blir den alt for liten til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå