Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror nok at en slik CL fint hører fint med i dette selskapet. I hverfall sammenlignet med en RR Sport med 390hk og 550nm som du foreslo i begynnelsen Fredrik ;)

Range Rover er den enseste SUV lignende bilen jeg personlig kunne ha tenkt meg å bruke penger på. Porsche Cayenne Turbo (Gemballa) er bare teknisk imponerende tatt i betraktning av at den veier 2,5 tonn, klarer 0-100Km/t på 4,2 sekunder har en topphastighet på 285 Km/t.

• Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Range Rover er den enseste SUV lignende bilen jeg personlig kunne ha tenkt meg å bruke penger på. Porsche Cayenne Turbo (Gemballa) er bare teknisk imponerende tatt i betraktning av at den veier 2,5 tonn, klarer 0-100Km/t på 4,2 sekunder har en topphastighet på 285 Km/t.

At det er imponerende ingeniørarbeid er det ingen tvil om. Men som topic spør om, så er det hvilken bil vi kunne tenkt oss å kjøre GB3k med, så hører en CL ***, like mye til som en RR Sport, eller en E30 for den saks skyld. ;)

Skrevet

haha... hvis du vil bruke penger på en range rover, så er jeg nødt til å si meg helt uenig i din tankegang! har ikke telling på hvor mange ganger jeg har hørt at de er det dårligste merket som til dags dato er laget, og hvor mange "Hvilke biler er mest holdbare"-tester de hasr tapt, men det er MANGE!

Selv synes jeg de har EN brukbar bil, og det er den offroad-bøsja de lagde for mange år siden! discovery eller hva nå den heter... Ellers finnes det så mye annet å bruke så mye penger på at jeg aldri hadde tenkt tanken på å kjøpe en sånn en gang!

men, som alle sier... hver sin smak!

Hamann X5'en er og blir den grommeste suv'en, og på en klar andre kommer brabus` ML, i alle fall i huet mitt! :D

Skrevet
haha... hvis du vil bruke penger på en range rover, så er jeg nødt til å si meg helt uenig i din tankegang! har ikke telling på hvor mange ganger jeg har hørt at de er det dårligste merket som til dags dato er laget, og hvor mange "Hvilke biler er mest holdbare"-tester de hasr tapt, men det er MANGE!

Dette var nytt for meg inntill M3cab gjorde meg oppmerksom på fenomenet i et tidligere innlegg i denne tråden. Jeg har hatt to Land Rovere og jeg har derfor ganske enkelt alltid hatt lyst på en Range Rover... gammel håpløs kjærlighet ganske enkelt... :lol:

Skrevet

Haha... skjønner! Da har vel du vært heldig da?! :P

Sett bort i fra det liker jeg bilene, de er uten tvil vakre biler... Og stilfulle, ikke minst! Husker første gang jeg så er 22" felg! For fire eller fem år siden, og de stod på en range rover vogue(eller hvordan det nå enn skrives)! Var nok til at jeg hadde endra syn på hva som måtte være noe av de råeste av 4-hjulstrekkere! Nå har det seg sånn at det satt over 400 TD hk i den bilen da, og over 800NM, så det fløtta seg! Han karen påstod han kunne dra på bakhjula over fartsdumpene(aner ikke om dette var sant, eller om det var no han sa for å imponere i håp om at jeg skulle gå på...)! Grom var den i alle fall... Og på toppen av det hele! Han hadde et symbolks klistrekerke av en sinna pitbull foran framdørene:D

• 9 months later...
Skrevet

Jeg hadde kjørt i en Audi Q7 V12 Tdi :wink: kanskje litt drivstoff gjerrig, samtidig som det er en stor og komfortabel bil som flytter seg ganske greit 8)

Eller så hadde det blitt en Dodge Charger SRT-8. Griserå bil!

Skrevet

McLaren F1, ingen tvil.. Beste SuperCar som noen gang er laget.

Motor: BMW S70B60. V12

627 bhp ved 7500omdr.

617 Nm ved 4000 omdr.

Toppfart: 386 km/h

0-96.5kmt: 3,6 sek.

0-160.9kmt: 6 sek.

Vekt: 1140kg.

Man sitter i midten å kjører og kan ha en passasjer på hver side av seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...