Gunnar Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Månedens bil oktober 2006 Vi følger opp Magnus sin flotte 320Ci med enda en E46 Coupé - denne gangen en 325Ci med kompressor... Bil '02 BMW E46 325Ci Eier Alexander Figenschou Utstyr/Ekstrautstyr/Modifikasjoner: * Estoril Metallic * Alcantara skinn * Soltak * Innvendig lyspakke * Xenon * Regnsensor * Sportsseter m/ varme * K&N-konfilter * Automatisk klima * Mulifunksjonsratt * Midtarmlene foran/bak * Cruise Controll * Senket 40/20 * Alu pedaler m/ fotstøtte * Alu instrumentringer * Sølv blinklyspærer * BMW Alarm * Grønt felt øverst i frontrute * Skipose * Chrome eksosrørhaler * 8,5" x 19" Tsw kyalami krom foran med 225/35-19 og 9,5" Bak med 255/30-19 Annet Ellers er det ESS kompressor kit på den, nye bremser (brembo skiver med green stuff klosser). FK Rustfritt eksosanlegg+++++ Kjøpte bilen helt standard som en m-club sport ser ut, og så har jeg gjort alt selv med bilen. Din bil her? Ønsker du at din bil skal bli månedens bil og figurere på forsiden av bimmers.no til glede for over hundre tusen (!) besøkende hver måned? Send tilsvarende info som ovenfor, inkludert bilder i bra kvalitet (så store som mulig, men legger de som regel ut i 800x600), til post@bimmers.no! Vil du bare vite om bilen din er aktuell holder det å sende inn et bilde og et par setninger om bilen, så vil den bli vurdert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Gratulerer med en utrolig pen bil Noe anslag på motoreffekt? Eneste jeg kan sette fingeren på er at jeg ville hatt en list på koffertlokket i steden, men det er min personlige mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Gratulerar med månedens bil! Har du nokon formeining om HK/Nm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Nydeleg bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Absolutt en pen og rå bil. Hva mer kjennetegner en Clubsport annet enn den vingen? Som jeg ikke synes passer helt..penere med vinger med feste i hver ende på BMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Rå bil, liker vinga på clubsport veldig godt jeg. Var ikke mye å utsette på her nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 synes egentlig vingen passer litt bra, i sideprofil, men ikke bakfra.. men fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Absolutt en pen og rå bil. Hva mer kjennetegner en Clubsport annet enn den vingen? Som jeg ikke synes passer helt..penere med vinger med feste i hver ende på BMW.. Clubsport-pakken inneholder: Sports Seat M Style Upholstery M Sports Steering Wheel Alu Black Cube Inserts Anthracite Headlining "Clubsport" Threshold Plates Acustic Package (special air filter + reduced sound deadening) M Arodynamic Package M Wheels Type 135M (eller M71) High Gloss Shadow Line Sports Suspension Special Headlight Shell M Footrest M Gear Shift Knob Quickshift Gearlever Special Rear Exhaust Pipes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Kjempelekker bil Kan skryte av å ha prøvd denne. Går veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Clubsport-pakken inneholder:Sports Seat M Style Upholstery M Sports Steering Wheel Alu Black Cube Inserts Anthracite Headlining "Clubsport" Threshold Plates Acustic Package (special air filter + reduced sound deadening) M Arodynamic Package M Wheels Type 135M (eller M71) High Gloss Shadow Line Sports Suspension Special Headlight Shell M Footrest M Gear Shift Knob Quickshift Gearlever Special Rear Exhaust Pipes Takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Absolut en fin bil, men jeg kan spare meg for vingen, øyelokkene, de tre små instrumentene (selvom jeg forstår at de er nødvendige i forhold til kompressorinstallasjonen) ... og så bør du kjøpe et adapter til å sentrere spilleren med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 ryddig bil, enig med deg fredrik... hehe gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Grattis! Absolutt en verdig arvtager av tittelen. Flott farge, og kompressoren kunne jeg godt tenkt meg! Ser bra ut med bredere dekk og felg bak, enn forran. Et par ting jeg ikke synes er så flott er bakrutesenker, lyktelister og E36 M3 speil på E46... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Gratulerer! Meget pen bil, selv om jeg som noen andre ikke liker vingen. Smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Et par ting jeg ikke synes er så flott er bakrutesenker, lyktelister og E36 M3 speil på E46... Hehe. Tok litt tid før jeg så hva som stod der ja. Men uansett en MEGET lekker bil. Er bare digg den blåfargen. Og Clubsport vinga er jo tøff. Litt på grensen men på den rette siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå