Evopower Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 hvilke felger syns dere passer best på e e39? lurer snart på å kjøpe ny bil, tenkte da på e34, men så ser jeg at e39 koster nesten det samme for tiden.. har dere noen forslag? personlig synes jeg 5 eika ac schnitzer felger passer godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Må si meg enig der! Utrolig pent på så og si alle BMW´er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Pent! Forøvrig må jeg vel si atter en gang at jeg liker Rondel D58 på E39.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 de Orginale M5-felgene er veldig fine. Sett mange som har kopier, men få som har de ekte felgene... er det fordi de ikke passer en vanlig 5-serie eller fordi de er dyre i innkjøp ? Uansett veldig fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 TSW Kyalami som jeg har passer godt synes nå jeg da! Litt moderne versjon av krysseke mønsteret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 på min gamle E39 hadde jeg E60M5 felger, ikke orginale (tror man må ha vognkortet fra en M5 for å få kjøpt disse, de koster uansett 40 store i 18" hos BMW) De passer veldig godt, men nå har jo nesten alle de, eller 5 eika felger, evt de Rondel'ene som det blir referert til her. Prøv å se på noe som ikke alle andre har, selv om det er en grunn til at det er mange som har nettopp disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2006 Jeg likte felgene på bildet til aloebiz.net hva heter de felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Disse er fine... Not!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Dette er heller ikke feil : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Disse her har jeg. Men jeg vil også anbefale deg Alpina. De treffer helt utmerket på E39. Eller du kan se på denne tidligere tråden. Der er det en del tips;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Jeg likte felgene på bildet til aloebiz.net hva heter de felgene? Vet ikke navnet på de men det er skrudde BBS-felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Litt OT; Bilen din er skikkelig fin ErikS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå