Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefaler postbanken..

jeg er 21år og har 60% bonus Betaler 6900,-cirka.

Hadde sparebanken før og da betalte jeg 10000-11000,- i året...

Og det er en 316i jeg har.. bmw er generelt dyrt og forsikre..

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har også postbanken, latterlig billig, regner med prisen fyker i været når alle nissene med ferskt førerkort begynner å forsikre bilen der ;)

Takk for god respons. Det ser ut som If kommer med det beste tilbudet(8900,-), postbanken kom med 9800,-. Dette er bare ansvar. Håper gjensidige kan feie alle konkurrenter av banen, men jeg tviler. De kommer med et tilbud i morgen!

Skrevet
Du kan sjekke ut www.gjensidige.no

Takker for kjapt svar begge to. Får ikke svar hos gjendsidige og DNB kom med et tilbud på 10000(ansvar) og 12000(del-kasko)... Det koster å være mann!

Vel mann og mann fru blom. 19 år er vel ikke akkurat den rette alderen å kalle seg mann i da, men det finner du vel ut når der er kommet flere årringer..

Selv betaler jeg 6700 pr. år i Sparebank1 forsikring. Er totalkunde og kjører på 4. års 75%. Får fri egenandel nå til desember...

Skrevet

Jeg vil anbefale Gjensidige..

I allfall på mitt lokal-kontor er service strålende,og prisene er de beste jeg fikk tilbud på.

86mod 518i med 8000km 50%bonus samt en YS -avtale er jeg ned på 2622 i året..

Samt nå snart 5000 i oppspart ungdomstillegg

Skrevet
Jeg vil anbefale Gjensidige..

I allfall på mitt lokal-kontor er service strålende,og prisene er de beste jeg fikk tilbud på.

86mod 518i med 8000km 50%bonus samt en YS -avtale er jeg ned på 2622 i året..

Samt nå snart 5000 i oppspart ungdomstillegg

Dette høres bra ut, skal på en pris hos mitt lokal-kontor i morgen.

Skrevet

kan anbefale IF.

Mht pris hvertfall, betaler 4500.- i året for min, 12.000 km i året, fri leiebil ved rep, og hvir jeg taker bilen, koster deg med hele 400.- i egenandel (hvis det er min feil, opptjent egenandel)

Taker jeg den solid, inntil 60% av total verdi, så får jeg ny bil...

:wink:

Skrevet

Har også inntrykk av at gjensidige er billigst, hva angår ungdom og BMW. betaler ca 14500 for 16000 med full kasko på min '99 320 ci. undersøkte også i if.. de skulle ha 90 000 for samme forsikring :o

Skrevet

89 mod e30.

Kjørelengde 12000

Egen garasje

40% bonus

Alder: 18

Pris for ansvarsforsikring: 6500 hos gjensidige.

Prisen kommer nok av at jeg bor langt ute på landet og at jeg har hatt lett-mc forsikra der i 2 år uten skader.

Det lønner seg å spare opp bonus i sitt eget navn. ;)

Skrevet

Kan ikke anbefale sparebanken-forsikring ivertfall.. Spurte pris der om å forsikre bilen på meg, En 94 325iA Cab. Dem sku ha 80.000kr for ansvarforsikring å da hadde jeg lov å kjøre 8000km i året. Det er helt latterlig.

Skrevet

Hehe nei det er fakta. Sparebanken mente at det var en risiko bil (sportsbil), å at jeg ville uansett totalvrake den siden jeg er så ung. Var 19år gammel når jeg sku forsikre den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...