Ron Jeremy Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 her er linken. http://www.automotorsport.se/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
führbötern Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 der ja! endelig ett klipp med litt bra kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Grom lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Gromme saker. Skal bli interessant å se hvor mye hk de tar ut av den ("kampen" mellom Audi (420 hk) - BMW (4xx hk) og Mercedes (AMG 55 367 hk)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Må si jeg ble skuffet over utseendet, synes M3en blir mer og mer nøytral. Den burde jo skilt seg ut fra en vanlig 3-serie omtrent som E-30 m3en skilte seg ut den gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Er det flere enn meg som får litt E31 følelse når man ser denne E92 M3 modellen bakfra ?... ... Jeg tror denne bilen blir alt annet enn nøytral og anonym i forhold til tidligere M3 utgaver... bare eksoslyden gjør at man får ståpels... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 syns ikke bilen var spesielt annerledes enn vanlig coupè. lyden var heller ikke så forskjellig som fra 7 serie og x5 med v8 bensinmotor, bare litt mer lyd liksom. Ingenting slår sekserlyden, det er jo DET som er bmw!! men du verden bilen er bedre enn det jeg noen gang komemr til å få meg, og filmkvaliteten var veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Blir nok skikkelig grom denne M3'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 syns ikke bilen var spesielt annerledes enn vanlig coupè. Hvis du kikker litt på hjulbuene ser du at E92 M3 skiller seg klart ut fra standard E92 modellene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Vel, de som klager på at den blir for anonym, tror jeg bør vente litt. Når det blir presentert offisielt tror jeg dette blir en meget velykket bil. Lyden var til å få gåsehud av. Dette er et betydelig steg fra den lille effekt økningen fra E36 M3, til E46 M3, skiller knappe 20 hk. Denne har 400+ hk og V8, betydelig mer potent og en tiltrengt effektøkning. En annen ting jeg leste som var meget interresant, en av testene som BMW utfører på bilene sine var følgende, 8 runder sammenhengene rundt nurnburgring, som sammenlikning bruker Porsche 2 runder. Så tydelig at de tåler betydelig juling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 syns ikke bilen var spesielt annerledes enn vanlig coupè. lyden var heller ikke så forskjellig som fra 7 serie og x5 med v8 bensinmotor, bare litt mer lyd liksom. Ingenting slår sekserlyden, det er jo DET som er bmw!!men du verden bilen er bedre enn det jeg noen gang komemr til å få meg, og filmkvaliteten var veldig bra! Må si meg litt enig der! Rekke-sekser gir det mest sportslige uttrykket. Litt gromt, litt hissig, men samtidig smooth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Sinnsyk rå lyd Nå vet jeg hva jeg skal bli gjeldsslave på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Ville nok heller ha valgt en E46 M3 (evt. CSL) om jeg fikk valget. Har ikke helt sansen for BMWs nyeste 3-serier. Her er forøvrig noen spyshots: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Åh! Blir bare bedre og bedre Rå bil ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Ville nok heller ha valgt en E46 M3 (evt. CSL) om jeg fikk valget. Har ikke helt sansen for BMWs nyeste 3-serier. Etter å ha sett E92 og E93 er jeg overbevist om at den nye E92 M3 modellen på alle måter slår E46 M3 utgavene ned i støvlene både teknisk og estetisk. Det er forøvrig bare noe sludder å si at BMW er synonymt med en rekkesekser... som om BMW ikke er minst like gode til å konstruere andre motorkonfigurasjoner. Jeg har også nostalgiske drømmer om rekkeseksere... spesielt M110 motoren med twin-cam fra Mercedes-Benz (fantastisk fin lyd i den motoren), men utviklingen går videre og nå er det en V8 motor som gjelder i M3. I racingsammenheng er det imidlertid S14 motoren som er kongen og den er som kjent kun en firesylindret motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå