Chriso Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Denne bilen "imponerer" meg hver gang jeg ser den. Den har en utstråling som E65 mangler totalt, etter min mening. Starter med å legge ut et par bilder. Prøv å vær selektive med valg av bilder. Dette er fint, Fremhever hvor lav og bred den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Den kvite der var UFATTELIG fin!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 E38 på Alpina felger er aldri feil ..men også helt standard er pent... og med litt hjul og senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 BMW E38 er en meget pen bil, som for meg er nokså tidløs. Jeg foretrekker bilen mest mulig orginal, men inrømmer at Alpine fremhever resten av bilen. Mine bidrag: -pent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 man må bare like 7 serien.. liker de bedre og bedre for hver gang jeg ser de ett avtagbart hengerfeste på en 750 så har man perfekt trekkvogn til og fra banetreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olander Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Denne 7'ern er utrolig. Jeg mener at faren din hadde en tre slike opp igjennom 90 tallet ErikS? Det var da jeg ble hekta. Slenger ut noen pics. jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Denne 7'ern er utrolig. Jeg mener at faren din hadde en tre slike opp igjennom 90 tallet ErikS? Det var da jeg ble hekta. Da tar du nok desverre feil, faren min har aldri helt hatt sansen for BMW inntil X5 kom. Han var mer en Audi mann, hadde en A8 i 97 tror jeg. Men naboen min i nr. 9, han hadde E38 i flust. Tror det var tre 740i, en 740iL og en 750i. Men alle hadde han på 90 tallet, så det stemmer. Men i 99 kjøpte han seg den nye S- klassen (tror han byttet inn 740iL' en da). Og har kjørt andre merker siden:( Meget pene biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 E38 er uten tvil en klassiker og tar seg absolutt best som original og / eller eventuelt med Alpina stasj. Jeg syns nå virkelig at BMW kunne ha spandert hellakkerte fangere - til og med 750i har ikke dette som standard.. Forøvrig liker jeg dette bildet meget godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Alpina E38 B12 6.0... 1,2,3,4,5,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 Orginal eller Alpina er det som funker best ja! Jeg mener på at det var noen som posta et bilde av en E38 i Imolarot i en annen tråd, men kan ikke finne det, verken her eller google. Den var fin faktisk. Hadde ikke trodd det dersom jeg ikke hadde sett det! Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Imolarot: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 E38 er noe av det peneste jeg ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 og på toppen av alle e38'ene regjerer alpinaen. Det må være den ultimate luxuskryssern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet November 3, 2006 Forfatter Share Skrevet November 3, 2006 Der ja [space]. Var det den som ble postet her en gang før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå