Gå til innhold

Bildetråd for oss som liker E38

Chriso
 Share

Anbefalte innlegg

Denne bilen "imponerer" meg hver gang jeg ser den. Den har en utstråling som E65 mangler totalt, etter min mening. Starter med å legge ut et par bilder.

Prøv å vær selektive med valg av bilder.

Dette er fint, Fremhever hvor lav og bred den er.

b12_d_1.jpg

03.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne 7'ern er utrolig. Jeg mener at faren din hadde en tre slike opp igjennom 90 tallet ErikS? Det var da jeg ble hekta.

Da tar du nok desverre feil, faren min har aldri helt hatt sansen for BMW inntil X5 kom. Han var mer en Audi mann, hadde en A8 i 97 tror jeg. Men naboen min i nr. 9, han hadde E38 i flust. Tror det var tre 740i, en 740iL og en 750i. Men alle hadde han på 90 tallet, så det stemmer. Men i 99 kjøpte han seg den nye S- klassen (tror han byttet inn 740iL' en da). Og har kjørt andre merker siden:(

Meget pene biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E38 er uten tvil en klassiker og tar seg absolutt best som original og / eller eventuelt med Alpina stasj. Jeg syns nå virkelig at BMW kunne ha spandert hellakkerte fangere - til og med 750i har ikke dette som standard.. Forøvrig liker jeg dette bildet meget godt..

luxury.jpg

750hl-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orginal eller Alpina er det som funker best ja!

Jeg mener på at det var noen som posta et bilde av en E38 i Imolarot i en annen tråd, men kan ikke finne det, verken her eller google. Den var fin faktisk. Hadde ikke trodd det dersom jeg ikke hadde sett det! Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...