Gå til innhold

Vært å sett på ny bil i dag.


mortena
 Share

Anbefalte innlegg

ja det er en fin bil! bare få på blackline baklykter eller hva de heter (de som er sota og som har hvite blinklysglass) Ikke ta dette ille opp, men jeg synes den nye 3 serien har et gørr kjedelig dashbord enn f. eks e46. Det er jo helt flatt og enkelt med et par knapper liksom..

Men det var rå front på den bilen der da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som jeg liker så godt med BMW. Du har alle de knappene du trenger, uten at det ser ut som en julegate inni bilen. Jeg liker den minimalistiske stilen svært godt.

Litt ekstra senk her, i tillegg til de originale 15mm, og 19 eller 20" felger, så er dette noe i nærheten av drømmebilen for meg. Da tenker jeg på biler som er oppnåelig med småbarn i huset...

Om jeg hadde hatt kun meg selv å tenke på, så hadde det nok blitt Porsche... DET er den ultimate drømmebilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er kjempe tøff med msport pakken.

Du kan jo eventuelt sote rutene bak, da blir den enda fetere.

Regner med at du letter etter felger til bilen, siden du ønsker å kjøpe felger i en annen tråd?

da har jeg ett forslag.. Ellipsoid-eke 162. Det er noen andre 3 serier som har det, men de er skikkelig kule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E90 og E91 er absolutt en modell som har modnet med tiden, men på en bil som dette ville jeg mest sansynlig ha valgt mørke farger som Schwarz II 668, Le Mans Blau Metallic 381, Saphirschwarz Metallic 475 etc. Personlig ville jeg ha hatt iDrive da jeg syns dette piffer opp interiøret og hvis du samtidig velger en mørk metallic farge og en mørk interiørfarge har du safet deg en nydelig nydelig bil med riktige kombinasjoner.. Kjør også på med lettmetallfelger Stjerneeke 230 - som først kom når E92 dukket opp.. :D

nydelige922wo9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en veldig veldig fin og god bil, men vil du ikke savne en rekke6 ?

Ekke dette en rekke 6"er? er jo 2liters motor her..

Men stussa jo litt på at den kun har 150hk og 2liters motor(tenkte på den nye 2,2 ikke var der), er vel som den gamle e46 og e36 320i som har 150hk og rekke 6"er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den nye 1- og 3 serien har BMW valgt å utstyre 320i og 120i med rekke4 på 150 hk ved 6200 O/min og 200 Nm ved 3600 O/min med et slagvolum på 1995 cm3. 320i som nå havner i E92 har forøvrig fått hestekrefte-antallet økt til 170 som den gamle M54-B22 motoren, men med rekke4 og 2 liters slagvolum.. E60 520i hadde M54-B22 motoren til 2005 da den gikk ut av produksjon og det vil mest sansynlig komme en ny 520i med den nye rekke4 som kommer i E92 320 på 170hk og 2 liters slagvolum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig syntes jeg sølv er litt kjedelig på biler for tiden. Spesielt BMW kanskje. Men ellers så den jo riktig så bra ut!

Forøvrig synd x20 ikke er sekser lenger. Må opp i x25 for å få en sekser og det priser ut for veldig mange vil jeg tro. Vi får håpe det dukker opp en liten sekser igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

320i som nå havner i E92 har forøvrig fått hestekrefte-antallet økt til 170 som den gamle M54-B22 motoren, men med rekke4 og 2 liters slagvolum..

Trodde ikke E92 kom i lavere enn 325 jeg. Men er det da samme motoren som i 320si?

Skjønner heller ikke sekser-fetishen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

320i som nå havner i E92 har forøvrig fått hestekrefte-antallet økt til 170 som den gamle M54-B22 motoren, men med rekke4 og 2 liters slagvolum..

Trodde ikke E92 kom i lavere enn 325 jeg. Men er det da samme motoren som i 320si?

Skjønner heller ikke sekser-fetishen.

Nei, E92 har ikke kommet som 320i ennå, men denne motoren blir introdusert på E93 og vil i et senere tidspunkt finne veien til E92.. (og kanskje forhåpentlighvis i E90 og E91)! 320Si som kun ble produsert i 2600 eksemplarer har 173 hk ved 7.000 o/min og 200 Nm ved 4.250 o/min.. At den nye 170hk'eren er den samme motoren som sitter i 320Si tviler jeg sterkt på, da motoren i 320Si er noe spesiell. Si motoren er spesialutviklet, hvor boringen har økt og slaglengden redusert - en høyturtallsmotor som ikke vil bli utstyrt med valvetronic. Sylinderhodet er faktisk støpt og designet av BMW Formel1 støperiet i fabrikken Landshut. Den økte ytelsen i 320si sammenlignet med 320i har primært blitt oppnådd ved å utvide turtallsområdet i denne motoren. I tillegg til dette har bilen en veldig sportslig, hes, motorlyd som klart indikerer til alle at dette virkelig er en spesiell bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...