Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, utseendetmessig, så så forsetene helt jævlig ut bakfra.

Men min tanke er vel hvorfor ikke heller bruke 7 serien til dette, istedenfor å sveise inn 20cm på en 5 serie...?

:roll:

Skrevet

Ser absolutt ikke ille ut hverken utenfra eller innvendig og jeg kan på mange måter skjønner hvorfor en lang 5 serie kan være "attraktiv". E65 har som de fleste fått med seg vært en meget omdiskutert bil, for sitt sære design. Den ble mykere med faceliften, men man kan jo forsåvidt si at den er langt fra perfekt (selvom jeg liker den).. Etter min mening er E60 på langt nær så sær som E65 og hvis valget hadde stått mellom en E60 530Li og E65 730Li hadde jeg nok ikke vært i tvil om hva valget mitt ville ha vært. Forøvrig var det ikke gjort noen dårlige modifikasjoner innvendig, men jeg foretrekker nå dørtrekkene jeg har i min og ikke disse. TV'n er jo knall, ville mye heller ha gjort det på denne måten enn å ha felt de inn i nakkestøttene - det neste som kommer på denne kinesiske varianten er vel iDrive - noe som forsåvidt hadde vært kult.. :lol:

Skrevet

Både 3-serien og denne lange utgaven av E60 blir produsert av BMW´s Shenyang fabrikk i en joint venture med Brillance China Automotive holdings. BMW´s salg i Kina har steget med 66% i første halvdel av 2006. Jeg har lest et eller annet om at E65 er for kostbar for det kinesiske og det arabiske (L5 vil også bli markedsført i disse landene) markedet... det er først og fremst den nye middelklassen som etterspør biler som BMW og Audi. En annen forklaring kan være at infrastrukturen stadig ikke er tilpasset store biler som f.eks E65.

post-1596-1161626794_thumb.jpg

post-1596-1161626832_thumb.jpg

Skrevet
Vel, utseendetmessig, så så forsetene helt jævlig ut bakfra.

Men min tanke er vel hvorfor ikke heller bruke 7 serien til dette, istedenfor å sveise inn 20cm på en 5 serie...?

:roll:

Sikkert han "kjempe-kinesern" som vi netopp så på tv som har bestilt denne. Han er SVÆR :shock:

Skrevet

Den så jo ikke så ille ut den der. Jeg ser faktisk ikke forskjell fra en vanlig E60. :)

Og hadde valget vært som over her, (530 og 730) uten tvil en 730.. Jeg liker utseende på den mye bedre enn E60 530. Men liker jo E60 bedre og bedre.

Skrevet
Min tanke er, hva skal små kinesere med en så lang bil?

Hehe, tenkte det jeg også.

Tilbake til bilen. Syns setene så veldig komfortable ut. Hadde vel ikke hatt noe imot en langtur i baksetet heller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...