Lars R B Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Det er jo litt annet forum det her en bmwccn sitt. Her legger folk ut bildet av de nye felgene sine og får hundre stykker til å si NAJS! og FETT! Men må også si(før jeg blir knerta..) att bimmers brukerne har mye kunnskap, og er flinke til å hjelpe andre med sine problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Flott av dette og bmwccn sitt forum så benytter jeg begge....noen velger dattera,noen velger mora,noen velger begge kjekt med to forum hvor det er mye kompetanse!felles for oss alle er jo interessen for Bmw og enkelte andre bilmerker.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Lurer litt hvor mye dette koster deg Gunnar? Servere? plass? Noe du har hjemme? eller betaler du for å ha siden ett sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Først vil jeg takke Gunnar for at han dro i gang denne flotte forumet. Så vil jeg takke Company(gunnar og co) som har hjulpet til og sist men ikke minst alle dere der ute i forumet for mange "besvarte spørsmål" og mange sparte penger pga alle dere og mye intressang lesing og mye mye mer, takker folkens Husker da jeg personlig ble medlem, så var det snakk om å legge ned hele siden pga manglende respons/medlemmer. Takker gunnar,co,gud,allah eller hvem jeg enn måtte takke at det ikke skjedde. Hva hadde vel livet vært uten bimmers.no eller hva folkens??? Oppfordrer alle å lagre denne siden som startside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Henger meg på gratulasjonene. Gratulerer alle sammen. Har fått mye hjelp her og håper jeg har kunnet hjelpe noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Oppfordrer alle å lagre denne siden som startside Er ikke det en selvfølge da Jeg har ihvertfall hatt det siden jeg ble medlem her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Dette var jo artig nyheter! Masse til admin:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Gratulerer alle som er med å lager dette til en bra side. Selv har jeg bidratt med 0,077% av alle innlegg akkurat nå. De mest aktive derimot ligger på ca. 2%. All respekt til dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Gratulerer til alle som har bidratt og spesielt admin og mod crew. Kjempebra forum med utrolig mye info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Gratulerer så mye til GUNNAR og ellers alle medlemmer. Dette er jo helt sjef. Husker også i begynnelsen når forumet var nytt. Ikke mange medlemmer og sikkert ett innligg til dagen Dette har jo virkelig tatt av. TUSEN TAKK FOR ET KJEMPEFORUM!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Gratulerer ja! Står man med bilen på grava og lurer på samme HVA det måtte være, inn på bimmers og 10 min så har man svar på det meste Minimum 2 timer til dagen går med til surfing på bimmers, hehe... Thumbs up til Gunnar og resten av Bimmersfamilien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Grattis Bimmers.no er toppers, og forøvrig bestandig startsia Bra dere starta denne serveren, takk Gunnar og dere andre i bimmer`s familien. er litt "hjemme" når jeg sitter her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Gratulerer Gunnar! Jeg må innrømme at jeg har prøvd å bruke CCN forumet en del, men det blir alltid til at jeg kommer tilbake hit! Supert forum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Gratulerer så mye med seieren! Er både hyggelig og nyttig med et nettsted hvor man finner mennesker med samme "sykdom" (BMW) som meg, kjempebra forum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå