Gå til innhold

Noen som har testet Audi TT ?

Bimmerhansen
 Share

Anbefalte innlegg

Fredrik:

VW Golf R32 har firehjulstrekk og det har ikke bmw 130. Det er kanskje en grunn for at den bilen drar på fire hjul. Den bilen er ikke, tro meg, den samme med forhjulstrekk.

Der har du naturligvis et veldig godt poeng som jeg ikke husket i farten... :oops: ... Allikevel var det vel summen av flere finesser ved Golf R32 som gjorde at AMS mente at den totalt sett var et bedre kjøp enn 130i. Golf V 2.0 GTI har også fått en temmelig god mottagelse av seriøse biljournalister og den har kun forhjulstrekk. Ikke misforstå mitt poeng... jeg mener naturligvis at en 1-serie er en betydelig mer interessant bil enn en Golf... alt jeg forsøker å få frem er at det også finnes biler med forhjulstrekk som har gode kjøreegenskaper... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

både z3 z4 og TT er biler som er utolig gøyale å kjøre--- og at en sportsbil trenger bakhjulstrekk er bare kødd å si... 4-hjul funker fett..!! bare ikke feilhjulsstrekk

God morgen...

Det er det som har vært striden her hele tiden jo...

:roll:

TT med forhjulstrekk = skandale!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å høre på hva politikere jeg er enig med har på hjertet... det er langt mer interessant å høre hva politikere jeg er uenig med har å fortelle

Jeg er fullstendig enig!

Man lærer ikke noe av folk som er enig med en selv!

For de av dere som snakker om 15-16 åringer, og skryter at de har kjørt i 11 år...

Jeg har kjørt bil siden jeg var 18, jeg er nå, utrolig nok 32...

Og jeg kan love deg at jeg har kjørt et betydelig antall biler selv, og har også hentet inn endel via import, så ikke gap for høyt selv, ikke bare BMW.

Og jeg gjentar det jeg mente Fredrik.

Hva er det egentlig du prøver å si??

Skryter av at jeg har kjørt i 11 år?? Det var en saksopplysning, og når man har drevet import av biler har man nødvendigvis kjørt endel...

Hvor mange runder har du i TT på bane, evt. hvor mange mil på autobahn??

Spar meg for pisspreiket om at forhjulstrekk nødvindigvis er katastrofe!

Prøv en Focus ST, så skjønner du at det er mulig å lage en kjøremaskin med forhjulsdrift også.

Adminedit (Fredrik): Jeg har rettet litt på siteringene dine (quotingene) så man bedre kan se hvem som har skrevet hva... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv en Focus ST, så skjønner du at det er mulig å lage en kjøremaskin med forhjulsdrift også.

Det holder faktisk med å prøve en ganske alminnelig Ford Mondeo av siste utgave... den modellen har betydelig bedre kjøreegenskaper enn mange tror... bare litt synd at den har et så kjedelig image... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, og det er hele poenget mitt. Det betyr IKKE at jeg mener at disse bilene er noe jeg hadde valgt foran BMW, men mange hadde hatt godt av å prøve flere biler, helst på bane, for å skjønne dette.

Om folk oppfatter meg som arrogant, så får det heller stå sin prøve. Jeg har kjørt disse bilene. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi TT er et ikon, og etter min mening et tidløst design (ja faktisk). Holder seg godt til å være 8-9 år. Og den går greit med 180 gamp.

Og interiøret er bunnsolid, både visuelt og fysisk.

Personlig synes jeg det er noe stilig med den inneklemte følelsen du får. Føler at du sitter på bakken - som en sportsbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig du prøver å si??

Hehe, jeg forsøker vel å si noe slikt som at det kan hende det er andre enn deg som har kjørt bil her inne, som kan være uenig med deg.

Men jeg skjønner jo det at jeg tok feil.

Du har rett selvsagt, og jeg bøyer meg i støvet for din glitrende argumentasjon og fakta opplysninger!

når man har drevet import av biler har man nødvendigvis kjørt endel...

Er jeg noengang i tvil om noe, så er det første jeg skal gjøre - det er å spørre deg!

Jeg bøyer meg i støvet!

Om folk oppfatter meg som arrogant, så får det heller stå sin prøve.

Ta heller å spis et par piller du, og roe deg ned litt.

Kan vi ikke heller si at vi er enige om å være uenige da?

:rompe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg forsøker vel å si noe slikt som at det kan hende det er andre enn deg som har kjørt bil her inne, som kan være uenig med deg.

Men jeg skjønner jo det at jeg tok feil.

Du har rett selvsagt, og jeg bøyer meg i støvet for din glitrende argumentasjon og fakta opplysninger!

når man har drevet import av biler har man nødvendigvis kjørt endel...

Er jeg noengang i tvil om noe, så er det første jeg skal gjøre - det er å spørre deg!

Jeg bøyer meg i støvet!

Ta heller å spis et par piller du, og roe deg ned litt.

Kan vi ikke heller si at vi er enige om å være uenige da?

:rompe:

Herregud!

Greit, jeg gidder ikke diskutere dette mer. Finito for min del.

Den sarkasmen din kan du spare deg for. Ser heller ikke at du har noe særlig til argumenter å komme med annet enn det som alle vet, nemlig at en TT rullet under en elgtest i Sverige i forrige århundre...

Hvis det ikke er mulig å si hva man mener uten å hele tiden bli latterligort for den minste ting, så får det heller være.

Det finnes BMW forum hvor man kan diskutere saklig, og hvor de som deltar i diskusjonen ikke er så veldig opptatt av å finne feil hos andre, men heller fremme sine egne argumenter..

Det siste innlegget ditt bekrefter jo bare på hvilket nivå dette er på!

Adminedit (Fredrik): Jeg liker imidlertid å diskutere med dere begge to... så det beste er om vi finner en middelvei som vi alle kan leve med. Dere har begge to tidligere skrevet fornuftige innlegg så jeg vet at dere kan hvis dere går inn for det... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sarkasmen din kan du spare deg for. Ser heller ikke at du har noe særlig til argumenter å komme med annet enn det som alle vet, nemlig at en TT rullet under en elgtest i Sverige i forrige århundre...

Tror du den kan ha noe med dette å gjøre?

Dette er et knall forum, og jeg ser frem til fremtidige kreative diskusjoner med deg Morten!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...