Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

dette ble litt vanskelig å ta slik på sparket.

altså, bmw ville det ikke blitt tror jeg. for den vil jeg slite og bruke arbeid på. ikke bare reise og kjøpe en hefti bmw.

tror jeg kanskje ville kjøpt en Chrysler 300C stasjonsvogn, Chevrolet Astro dub edition, A-team replica van eller en Escalade DUB-edition fra statene. ( ja, jeg skulle kjøpt meg en amerikans bil )

Skrevet

Kjøpt opp litt skog/utmark og bygd "motorsport" bane :)

EDIT: Såg no at du måtte kjøpe EN bil, da hadde eg kjøpt meg ein 316 og brukt resten på motorsportbane :P

Skrevet

500 000 kr er veldig mye penger for normale mennesker og man kunne virkelig ha kjøpt mye for denne summen. Jeg tror først og fremst at hvis jeg hadde hatt 500 000 laks å rutte med ville jeg nok ha betalt ned billån og brukt noe av de restrerende pengene til å gjøre bilen komplett og satt resten i banken, slik at de kunne ha vokst og kanskje kunne ha blitt en ny 1/2 million etterhvert.... :roll: Men jeg skal inrømme at en velholdt entusiasteid E30 M3 eller for den saks skyld E30 hadde fristet, men som nødvendighvis ikke trenger å koste alt for mye - bortsett fra at en velholdt / strøken E30 M3 ville ha kostet det restrerende etter nedbetalt billån..

bmw_m3_evo3.jpg

Skrevet
en gammal (e 9)3.0 csl batmobile 1972 modell;) men får kanskje ikke bilen så billig :cry:

eller Ford Sierra Rs 500 Cosworth Evolution!!!!!!!!!

Jeg er tror originale E9 3.0 CSL modeller er temmelig kostbare, men det hadde vært artig å ha en slik på gårdsplassen... :D

E9Bat.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...