[space] Skrevet November 9, 2006 Forfatter Skrevet November 9, 2006 Enig med T.A.S også. De bilene du linket til der er gode damle gubbebiler. E60 og E90 har et mer spennende design, selv om de i helt standard utførelse på 15" hjul ser kjipe ut. Nå ser vel også en ny AMG på 15" vinterhjul også kjip ut! (Om man tenker seg det da, det år vel neppe pga bremsene...) E60 og E90 har mye større potensiale ved enkel styling. Vil ikke si E30, E36 eller E46 heller er typisk sportslig utseende biler (i sedanversjon hvertfall).
E46Hazey Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 ":jepauqum]Enig med T.A.S også. De bilene du linket til der er gode damle gubbebiler. E60 og E90 har et mer spennende design, selv om de i helt standard utførelse på 15" hjul ser kjipe ut.Nå ser vel også en ny AMG på 15" vinterhjul også kjip ut! (Om man tenker seg det da, det år vel neppe pga bremsene...) E60 og E90 har mye større potensiale ved enkel styling. Vil ikke si E30, E36 eller E46 heller er typisk sportslig utseende biler (i sedanversjon hvertfall). Ser inget potensiale i en E90, i tillegg har de herpa 320'n med å sette inn en firer. Hvis du mener en E46 coupe med mtech2 ikke har sportslig utseende vet jeg ikke hva du mener som er sportslig.
Saltkjelen Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Jeg syns E90 har et stort potensiale og du kan ta en titt innom denne siden. Jeg er sikker på at de grommeste E90'ene er å finne her...
Fredrik Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 En serie med S-klasser som viser en ganske dramatisk utvikling innenfor bildesign... toppen kom etter min mening med W126 (gubbebil nr. 4)... W188 W111 W116 W126 W140 W220 W221
[space] Skrevet November 9, 2006 Forfatter Skrevet November 9, 2006 E46Hazey: Var først og fremst sedanversjonene jeg tenkte på her nå. Coupene er mer sportslige. Mtech2 blir jo "styling" igjen, Mercdes har vel også forskjellige sånne pakker, eller gjelder de kun utstyrsnivå? Skal ikke skryte på meg noen MB kunnskaper her... E90 med full Kercher styling og 19" eller 20" felger er kanontøff! Adminedit (Fredrik): Mitt forslag er at diskusjonen dere fører hvorvidt E90 eller E92 har et potensiale for å bli fine biler med eller uten styling skrives i en annen tråd. Denne tråden handler om Mercedes-Benz (primært CLS)... alt. Mercedes-Benz i relasjon til BMW...
eriklepe Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Stili Fredrik. På de bildene kan man virkelig se at bilene blir mer og mer runde i kantene. Kommer til å se ut som en stor rund boble etter et par generasjoner til den s klassen. hjulbuene på w221 gjør den atskillig mer sportslig enn sine forgjengere, og dermed mindre gubbete.
Fredrik Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 hjulbuene på w221 gjør den atskillig mer sportslig enn sine forgjengere, og dermed mindre gubbete. Det er jeg enig i, men er det flere enn meg som ser klare likheter i designet (spesielt den bakre hjulbuen) mellom W188 og W221... "tilbake til fremtiden"...
[space] Skrevet November 9, 2006 Forfatter Skrevet November 9, 2006 faktisk når du nevner det. Hjulbuene, men også bagasjeluka bak og designet forran, som med litt fantasi gjør at lyktene sitter på hjulbuene, som på W188. Er nok et godt gjennomtenkt design det der.
Jonass Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Denne bilen har faktisk jeg prøvd..og det er noe voldsomt med krefter...for dere som bor i fredrikstad så er det nå en bentley continental v12 biturbo i byen...fikk starte denne i ett parkeringshus der og en helt sinnsyk lyd.. Håper på å få prøve denne til våren..4hjulstrekk var det visstnok og!
[space] Skrevet November 9, 2006 Forfatter Skrevet November 9, 2006 What?! Du vet ikke tilfeldigvis navnet på eieren? Er jo ikke SÅ mange med de pengene....
///Magnus Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 [space]: Helt enig med deg at denne er råå! Vi bor i samme by og denne bilen har jeg sett MANGE GANGER, og jeg blir like glad hver gang Første gangen var i våres, så er jo mulig at bilen er ny av året, for eieren sin del.Btw, denne bilen og den røde Ferrarien ute fra Engelsviken (hvis det sier deg noe) dragga på innfartsåra en gang Rått parti til fordel Ferrari, men allikevel et syn utenom det vanlige Om den Ferrarien du snakker om er en F430 er det nok svigers. (Eller x-svigers...) Han holder til på Saltnes.
Hakon Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Morsomt å se det bildet igjen... der har jeg faktisk bodd mener jeg å huske... mercedes er litt gubbete biler, men de er fremdeles veldig tøffe... Jeg venter i spenning på noen skikkelig sportslige AMG modeller som virkelig kan ta opp kampen med BMW og Mercedes. at de begynner med store NA motorer igjen lover godt. En bil som virkelig kunne tatt opp kampen med M3 hadde vært moro. En liten lett Mercedes med en kraftig motor og MANUELL gearbox.
Patrick B Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Spennende design på den bilen der! Mercedes er solid hele veien, det har de alltid vært. Men kan ikke si jeg noen gang har vært ekstremt glad i mercedes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå