Gå til innhold

M3GT i "vinterdvale"


Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var broren til en kjenning av meg som kjøpte den, så nå er de 2 brødre med hver sin GT' #073 og #133

Denne #073, er det den med BBS felger og veldig mye senk som går her i distriktet?

Stemmer det, sorte lykter, bakrutesenker, bbs felger, valsede hjulbuer bak og GTR carbonpanser.

PS Søreng, jobber du langdag eller lørdager? skulle lagt om 2 dekk på 1'eren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber langdag på tirsdag til kl 18:00.

Eller er det kun lørdag i sesongen, og den har ikke begynnt ennå :)

Når hadde det passet best? Så skal vi alltids ordne noe.

Håper forøvrig den nye eieren på din har bedre smak enn broren har hatt på sin. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da faller brikkene på plass, å "superbeetle" var nokså spot on, jeg har kjøpt denne, å den hentes i løpet av noen dager.

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null

woho... bra gjetting :D

Jeg tenkte faktisk at du hadde overtalt patricko her på forumet til å selge jeg.. Visste ikke om denne her :lol:

Gratulerer med utrolig fet bil!! Får håpe den nye tråden blir i stil med den gamle.. :wink:

uhu! jeg som tippet e30 først da ;-) noe du også snakket om på våler i år... når det var snakk om lommebok :-P hehe...

grattis med bil tommy! ser for meg en photoshoot med din og øyvind.L sin m3 til våren :-D DET hadde vært moro!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til den virkelig tøffeste klubben! Gleder meg til å se bilen på et treff til året, selv om jeg har sett den før. Tror nemlig det blir noen oppgraderinger i løpet av vinteren...? :)

Du trenger vel ikke 330mm Brembo bremser? Har et som jeg har kjøpt til min, men vurderer å bruke noe annet. Det er nytt i eske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...