Gå til innhold

M3GT i "vinterdvale"


Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bruker du Meguiar's pads når du påfører Autoglyms Leather Care Cream? Når dette har trekt seg godt inn i skinnet, tørker du av med noe da?

Du kan sukkert bruke Meguiards pads'ene, men jeg bruker den lille svampen, som var på bilde sammen med autoglym flaskene. Jeg smører inn skinnet, å lar det stå på, i dette tilfellet 1 uke, å så tørrker jeg av den overflødige kremen, med en bomullsfille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var de siste delene på plass, å jeg vet at det er mangen som ikke liker disse, men jeg liker dem, å ettersom dette er originale deler til GT, fra BMW Motorsport, så synes jeg det var riktig å sette dem på. Dette er heller ikke en bil som blir brukt frem og tilbake til butikken, for å kjøpe melk og brød, men skal brukes for å ha det gøy.

tn_Ferdig%20(1).JPG

Å ellers så fikk jeg tørket av det siste laget med binevoks i dag, og satt sammen resten av bilen, så nyt bildene (jeg nyter den "live" 8) )

tn_Ferdig_1.JPG

tn_Ferdig%20(2).JPG

tn_Ferdig%20(3).JPG

tn_Ferdig%20(4).JPG

tn_Ferdig%20(5).JPG

tn_Ferdig%20(6).JPG

tn_Ferdig%20(7).JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den framspoileren hadde sikkert ikke bilen din fått mange stjerner i Euro NCAP fotgjenger-påkjørsels test :)

Du får ta å filme årets første tur da! Er mange som følger med på denne tråden, bla. meg!

Beundrer bilen, innsatsen, smaken og entusiasmen din!

Men ang. de siste bildene du postet; Har dere helt tørt sommerføre der nå? så herlig ut, går an å vaske bilen og kjøre hjem uten at den ser ut som et gjørmehøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den framspoileren hadde sikkert ikke bilen din fått mange stjerner i Euro NCAP fotgjenger-påkjørsels test :)

Du får ta å filme årets første tur da! Er mange som følger med på denne tråden, bla. meg!

Beundrer bilen, innsatsen, smaken og entusiasmen din!

Men ang. de siste bildene du postet; Har dere helt tørt sommerføre der nå? så herlig ut, går an å vaske bilen og kjøre hjem uten at den ser ut som et gjørmehøl.

Er 4-5 grader, men fremdeles salt på veiene :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...