Gå til innhold

M3GT i "vinterdvale"


Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det blir nok samme type vask, av med lister ol. , men den er like pen under etter denne sesongen, så det blir nok bare med en vask under også. Tror ikke jeg legger ut noen bilder av dette, ettersom det blir likt som de så ligger helt først i threaden.

Planer for vinteren....... Tja, ikke så mye egentlig, Skal skifte bremseklosser, å lakkere banefelgene, å muligens litt småflikking på interiøret.

Felgene er originale BMW M3GT felger (smidde)

Ettersom jeg også har fått fullisolert garasjen min i høst, så er det gjort på en liten time, å få T-skjorte temperatur med gassovnen, så det kan bli mange hyggelige kvelder der ute i vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

hei, må bare si du har en knalltøff bil!! og nøye er du også med den :-) har lest hele tråden nå og er jo helt stum!

bor du i ei trygg gate siden bilen kan stå ute ei hel natt? her forsvinner jo deler i eninga, så min bil står alltid i garsaje eller ved videoovervåkning... du har kanskje det på husveggen eller? hehe... ;-)

jeg lurte egentlig litt på hvordan den front leppa fungerer også, er det slik at du må trekke den ut? eller er det no automatikk i bilde her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som tør å fucke med Tommy...

Men.. M5en min stod ute døgnet rundt den også (i mildt sagt rolig strøk). ;)

Fucker noen med GT'n til Tommy skal jeg ta fram den trønderske badass'n i meg selv og få de til å angre :wink::lol:

Den så strøken ut når jeg så den Live på Våler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke problemer med å ha bilen ståendes ute her jeg bor, men dette er vel den eneste gangen den ikke har stått i garasjen om natta, så det er 118d'en som står ute. GT'en har alarm og sporingssystem, i tillegg til at det er alarm i garasjen, og 1-eren blir parkert foran porten.......Ja å så har jeg balltre :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...