Fredrik Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Jeg har kjørt bil i 22 år over hele den vestlige delen av Europa og jeg har aldri fått stjålet noe fra mine biler. Jeg har heller aldri vært utsatt for hærverk... hvis man da ser bort fra en taper i Oslo som plantet en softice midt på panseret av en Mercedes-Benz 190E 2,3 jeg hadde for 18 år siden. I 21 av disse årene har mine biler alltid vært parkert utendørs... enten på privat eiendom eller på offentlig vei. Min nåværende E46 318d Touring står alltid utendørs og bærer ikke preg av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Har vell ikke en lapp i ruta der det står "finnes det et liv etter døden? rør denne bilen og finn ut" vell ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 stereo til 18000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Har vell ikke en lapp i ruta der det står "finnes det et liv etter døden? rør denne bilen og finn ut" vell ? Den var ikkje dum.. Eg skal lage sånn elektrosjokk alarm.. Sånn at den personene som teke i bilen min, får eit støt han seint gløymer Men problemet er korleis eg skal gjennomføre det Edit: Einaste eg har hatt problem med var når eg var russ. Nokre ferskiser som kasta egg, hadde taco saus, mel og daspapir rundt heile bilen (var ikkje bimmeren da, då hadde det vorte krig).. Fant nokre tilfeldige ferskiser som måtte vakse og polere litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet November 14, 2006 Forfatter Share Skrevet November 14, 2006 blir rystet over hvor mange som svarte på denne posten på så kort tid , vitner om uhorvelig mye inbrudd og hærværk !!!!! og synes virkelig synd på dem som mister ting av store verdier, og dem som stjeler kokesjokolade og godterier må jeg si er jo helt hinnsides , at det går ann å være så idiotisk !! at ikke disse jævlene kan la andres ting være i fred, blir provosert av slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Går muligens til innkjøp av SMS modul til alarmen og et balltre. Så er det bare å ta beina fatt hvis det dukker opp en SMS på mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_Q Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Noen som vet hvor man kan gå til anskaffelse av sånn sms modul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 jeg har heller aldri hadt innbrudd i bilene mine.. men noen stjal mye tinger i garasjen min og en 745 delebil som sto utenfor for 2 års tid siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Har hatt innbrudd en gang. Tok vedkommende på fersk gjerning så ikke noe ble sjålet, men det ble skader på bilen for rundt 10K. Bulkete dør, ødelagt dørhåndtak, lås og deler av dashboard. Måtte ut med 1500 kroner i egenandel. Saken ble henlagt av politiet på grunn av bevisets stilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Ga dem en real omgang med balltre'et da vell ? edit: Slike tilfeller man skal ha en slik innstalert på bimmern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Det kom litt brått på den gangen, hadde jeg visst det jeg vet nå hadde vedkommende fått en omgang ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Har faktisk ikke blitt frastjålet noe jeg heller.. Kanskje fordi jeg sjelden har hatt fete felger og verst anlegg? Gruer meg bare for hva som kan skje hvis jeg fersker noen som gjør innbrudd i bilen min...adrenalin kan være din verste fiende noen ganger. FORT GJORT å gjøre ting man kan få problemer pga i etterkant. Som å utføre grov selvjustis.. Enda ingenting føles bedre enn det akkurat da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 RF CD-spiller, uåpna Kouros parfyme og Stacie Orrico singelen "There's Gotta be more to life" som lå i et ZZ Top cover Sto parkert over natta på SiR i Stavanger. Alt var kobla fra pent og pyntelig. Januar 2004 skjedde dette, og noen uker etter ble en kar stoppa utfor Sandnes i Rogaland med 80 spillere i bilen! Tok meg en tur ned på politistasjonen etter oppfordring fra politiet uten å finne igjen goe gamle Rockforden... Verste er jo at jeg fant jo knust glass i bilen i 2 år fremover...seriøst! Jævla narkiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 På den første e30en min ble antenna knukket av..Det var jo greit nok det..MEN etterpå ble den ble brukt til å skrape opp lakken (helt ned til metallet) på dør og bagasjerom.. Jeg har inntrykk at det er mest hærverk på bmw...spesielt bmw cab... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Budda Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Har fått rivd av M listene på siden av bilen..hadde den gleden av å ha de på i 1 mnd. så listene ble dobbelt så dyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå