Gå til innhold

Nå er jeg faen meg sint!!!

336mik
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, problemet er bare at i ganske mange av RING annonsene så er det faktisk (som de skriver i annonseteksten lenger ned) at bilen er i den prisklassen jeg er ute etter. Derfor føler jeg at jeg må sjekke gjennom RING annosene også for å få en riktig oversikt over markedet .. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis de ikke vet hvor mye bilen er verdt,så kan man vel dra og kjøpe bilen for vrakpant da..Og hvorfor går det ikke ann å utelukke disse "¤%¤# KR.RING annonsene.

Hvis jeg taster inn at jeg vil ha en bil til minimum kr1 og maksimum kr2,så dukker faen meg de forbanna annonsene opp.Vil det da si at de vil ha 1 eller 2kroner for bilen sin?Neida..Hvis jeg vil ha opp annonser det står #"¤% KR.RING på,så velger jeg alle priser,og justerer heller med km stand og årsmodell..De vet vel også hva de ga for bilen sin,så da får de skrive tilsvarende pris,eller se på andre tilsvarende modeller og sette prisen likt eller litt over hvis de er redd for å ikke få igjen nok.

Kan krusse av på kun pris når du søker så slipper du dem ring annonsene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser av kun pris på autodb. Er på utkikk etter en skikkelig bil og ordentlige bileiere skriver alltid pris. Det som er skikkelig teit er når folk skriver ring under prisen og prisen lenger ned i annonsen :roll: Går nok mye på at hvis folk krysser av bil i ulike prisklasser så skal bilen komme frem på resultatlisten, men det de da risikerer er at mange som ikke har helt råd til bilen ringer og pruter. Jeg bruker mest finn.no nå pga. det er mye mer seriøst enn Autodb og mye mer oversiktlig, men kikker igjennom Autodb av og til i tilfelle det skulle finnes no interessant der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hælvete faen han knuse...

Prøver å se på noen bruktbil annonser på autodb,men hva faen er det med folk som er så tjukke i huet at de skriver KR.RING...

Alle vet hva de vil ha igjen for bilen sin,og hvis de ikke vil skrive for lav pris,så kan de vel faen meg ta i litt på prisen da..Gud vet hvor mange som ikke får solgt bilen sin fordi folk ikke gidder å ringe for å si:Hei,hvor mye skal du ha for bilen din?

Dem kan satan meg dra til ?#&* og putte en banan opp i #¤&%¤..

Lover på tro og ære at jeg aldri skal kjøpe meg en normal bil hvis folk er dumme nok i huet til å skrive KR.RING.

Liten (eller %¤"# stor)utblåsning,og hvis andre har noe dem vil blåse ut,så kan de gjerne poste det her.

ADHD?

Bingo!

Men jeg har da ihvertfall lært at jeg kan krysse av på kun pris da.

At enkelte folk ikke gidder/klarer å skrive inn pris i riktig felt er like ille som de fjortissene som ikke klarer/ikke vil klare lyden kj/skj/sj osv..dere skjønner hva jeg mener.

Nå skal jeg sjekke markedet på finn.no,så kan den !"#¤ autodb.hælvete slukke lyset å sitte der alene i tuss mørket å små-prompe..Kort og godt,det stinker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis de ikke vet hvor mye bilen er verdt,så kan man vel dra og kjøpe bilen for vrakpant da..Og hvorfor går det ikke ann å utelukke disse "¤%¤# KR.RING annonsene.

Hvis jeg taster inn at jeg vil ha en bil til minimum kr1 og maksimum kr2,så dukker faen meg de forbanna annonsene opp.Vil det da si at de vil ha 1 eller 2kroner for bilen sin?Neida..Hvis jeg vil ha opp annonser det står #"¤% KR.RING på,så velger jeg alle priser,og justerer heller med km stand og årsmodell..De vet vel også hva de ga for bilen sin,så da får de skrive tilsvarende pris,eller se på andre tilsvarende modeller og sette prisen likt eller litt over hvis de er redd for å ikke få igjen nok.

Det går å utelukke de. Se nøye på siden du skriver info om bilen du vil søke på. Der står det "ikke ring annonser" eller noe sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...