Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør din plikt og avgi din stemme her http://www.dagbladet.no/dinside/2006/11/21/483651.html sørg for at Auda Q7 IKKE tar igjen Bimmeren!

Nederst i artikkelen skal du rangere de 3 beste bilene.

fra Dagbladet:

"Per i går var nærmere 29 000 stemmer avgitt. Tallene i parentes er foreløpige stemmetall registrert igår kl.12.00.

1. BMW 3-serie Coupe (2126)

2. Audi Q7 (2088)

3. Toyota RAV4 (1369)

4. Ford S-Max (1351)

5. VW Golf GT TSI (1307)

6 . Alfa Romeo Brera (1303)

7 . Audi TT ( 1278)

8. Volvo S80 (1259)

9 . Honda Civic (1106)

10 . Skoda Roomster (1105)

11 . Peugeot 407 Coupe (994)

12 . Porsche Cayman S (923) "

Skrevet

Avgitt. Men jeg reagerer litt på at det står BMW 3-serie. Er jo hav mellom E90 og E92.... Rart at ikke det er spesifisert egentlig. Om det hadde gjort utslag i stemmingen? Nei. ;)

Skrevet
burde egentlig stemt på cayman s, men kunne ikke svikte bmw ;)

Pøh... jeg stemte på Porsche Cayman S... :lol: ... Jeg sier som forumtraveren Wendtan (Autopower): Gillar dock Porsche minst lika mycket som BMW, så någon sann märkesentusiast är jag tydligen inte enligt expertisen.... :wink:

Skrevet
Litt mer informasjon fra danske Berlingske Tidende vedr. Boxster og Cayman... Porsche har åpenbart truffet blink med disse modellene...

Salgtallene tviler jeg ikke på, selvom de stuper (Cayenne) i den markedet som betyr noe (USA)

Bra salgstall er for meg ikke det samme som bra utseendet.

:wink:

Porsche har laget 911 i vel 40-50 år, at den da er bra tar jeg som en selvfølge, og de er jo driftsikre.

Som sportsbil har de knapt sin like, men jeg har aldri blitt bitt, men så har jeg heller aldri prøvd en.

Men lyden når en Porsche drar på, inngir respekt!!!

8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...