ioctl Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Det som skjer er nok sannsynligvis at en får beskjed om at bilen står i tollen der og der, vennligst sett inn X euro på denne kontoen så vi kan få løst den ut og du kan få den levert Nei, hold deg unna dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Om det skulle være noe sånn, prøv å dra ut mest mulig informasjon av dem, dra ut tiden og tips politiet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Det er vel mulig å få bilen inn på en frihavn uten å tolldeklarere den, men hvorfor skulle en fyr i Italia betale for frakten tur/retur hvis den potensielle kjøperen i Norge ikke ønsker å kjøpe bilen ? For min del virker denne avtalen temmelig irrasjonell og lite økonomisk forsvarlig med mindre bilen er stjålet eller er en del av en større hvitvaskingsoperasjon. En E36 M3 Coupe fra 1995 er ikke så mange pengene verdt når man kommer litt ned på kontinentet... Det kan jo hende italieneren vår har sendt en kompis på ferie til Norge med bilen! Nå forventer vi svar fra trådstarter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Det kan jo hende italieneren vår har sendt en kompis på ferie til Norge med bilen! Nå forventer vi svar fra trådstarter! Det kan godt være, men da blir historien bare enda mer utrolig... ingen kjører vel en så lang tur (og evt. retur) for andre gratis... ... Ellers er jeg helt enig med deg... nå må vi snart få mer informasjon vedr. bilen fra trådstarter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Om bilen virkelig kommer og interesent bestemmer seg for å kjøpe så må bilen tilbake til Italia igjennom for å deklareres ut.. Er du helt sikker på dette? Jeg kjøpte nylig en svensk bil som stod i Norge med skade. Skrev en salgskontrakt med selger og leverte denne med vognkort til DFDS (speditør for Tollvesenet). Fikk regninga på momsen og arbeidet med papirene, og så var alt i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Ja hva skjedde så her? Ser at du, Nyborgracing har svart i en annen post idag! Regner med at du ble "lurt" trill rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Å i det hele tatt tro at dette ikke er 100% bløff får meg til å stille spørsmål med intelligensen hos enkelte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grohl Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 ja.. faktisk litt nyskjerrig på fremgangen i denne flotte historien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 ja, hva skjedde her?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Kom igjenn'a? Hva skjer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Det skjer jo selfølgelig ikke en dritt..Noen som tror på Julenissen? Det er jo rette tiden straks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 hallo alle sammen.. beklager at jeg ikke har svart og fulgt opp dette, fikk en pekepinne av gEIRA på det Bilen eksisterer, den var eid av en dame forøvrig.. det hadde fulgt med en agent fra selskapet som sender.. men jeg avlyste handelen pga døds fall i familien.. beklager at jeg ikke har fulgt opp topicen men anser denne som stengt nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 kondolerer, men resten av den historien er BS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 kondolerer, men resten av den historien er BS Måtte lete opp denne tråden igjen nå pga at en kamerat var borti noe lignende.. Og ja da, hele greia er BS. utrolig at noen i det hele tatt kan bite på en sånn historie altså, men vi hadde det iallefall litt morsomt med selgeren av den latterlig billige bilen som kameraten min skulle kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå