Gå til innhold

Cd spiller med DAB


 Share

Anbefalte innlegg

Og etter det jeg har hørt selger ikke Pioneer denne lenger... Men hvis noen har den på lager koster denne 3500,- pluss da spiller.

Sony har også en DAB radio. Men jeg ville helt klart gått for Blaupunkt. Har mest og best erfaring med denne kontra Sony. JVCen har jeg ikkje vært borte i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at pioneer slutta å lage sitt DAB-tillegsmodul var lite salg. DAB er et system som allerede er gammeldegs før det har slått an. Jeg kjøpte selv to dab-radioer hjemme for noen år siden, men det gamle FM-systemet er vel så bra. Glem DAB mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at pioneer slutta å lage sitt DAB-tillegsmodul var lite salg. DAB er et system som allerede er gammeldegs før det har slått an. Jeg kjøpte selv to dab-radioer hjemme for noen år siden, men det gamle FM-systemet er vel så bra. Glem DAB mener nå jeg.

Det er kun to land i hele Europa der DAB har hatt en rimelig stor fremgang... England og Danmark. Svenske myndigheter har allerede vedtatt å skrote systemet og det er nok det eneste fornuftige. Jeg har en DAB radio, men lyden er ikke mye bedre enn en god FM forbindelse... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok :) takk for svar, fant denne..

img_-1212101243_0_Big.jpg

Til 1995 kr + frakt fra netshop

http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfov ... plid=14632

Noen som har vært borti den kanskje ? var jo ganske billig da, fant den andre steder til 4-5000 kr

Hadde denne i min E46, god lyd og du slipper ekstra DAB tuner. Er som en vanlig cd spiller sånn ellers. Helt grei. Ikke den beste, men langt fra den dårligste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...