klebefix Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 fre: Ok, er sikkert godt mulig:) Ettersom jeg har vert sykemeldt i 2måneder etter en liten ulykke på trening, har det blitt litt by og kafe besøk på dagtid. Da jeg fikk en oppfatning om at veldig mangen bare cruiser rundt i byen i feet bmw. det inntrykket har eg og fått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 "Vi blekansikt blir jo også stoppet av politiet. :)" hehe, så sant så sant.Lurer litt på hvor utlendingene får penger til en fin BMW fra, da jeg føler dem fleste ikke har noe særlig jobb? (Ingen rasisme) Bare lurer jeg? Utlendinger er alle som ikke er norsk statsborger.Ikke bare de som er mørk eller svart om du vil. Finnes en rekke mørke mennesker med god utdannelse som tjener gode penger og har råd til pen bil.Dog er det mange som prioriterer å bruke mye penger på bil både hvite og svarte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Han fyren der er en bekjent av meg. Skikkelig trivelig type som jeg aldri har sett vært beruset så han tjener nok litt penger på å kjøre folk i helgene og sparer på å ikke drikke selv I tillegg har han jobbet de siste 2 årene ihvertfall så han tjener penger på ærlig vis Og kom ikke her og si at det er uvanlig at en 19åring eier en Bmw E46 320 nå til dags. Er flere her inne i på samme alder som har biler i lik prisklasse. Han er en fyr som virkelig dyrker bilinteressen sin og det må han få lov til. Må legge til at jeg ikke syns det er rart at han har blitt stoppet så ofte pga. han er å se i Byen hele tiden, men de kommentarene han har fått ifra politiet er uakseptable. Kunne forstått det i Oslo der gjengmiljøet er mye større osv, men det er jo i grunnen ikke akseptabelt der heller. En er uskyldig til det motsatte er bevist uansett hudfarge. Bilen hans er forresten til salgs om noen ønsker å bli stoppet i trafikken : http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1289815 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Hadde jeg blitt stoppa hver eneste gang jeg var på kjøretur hadde jeg nok blitt sinnsykt irritert i lengda. Tror jeg hadde kjøpt meg en sticker og satt på "Til politiet: Ja, dette er faktisk min bil, husker du ikke?" eller notert i sidevinduet antall ganger jeg hadde blitt stoppa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Nå har jeg snart kjørt BMW i tilsammen 7 år og jeg tror faktisk aldri at jeg har blitt stoppet spesielt av politiet en eneste gang. Jeg har fått en fartsbot her i Danmark, men det var ved en fast radarkontroll som jeg burde ha passet meg for. Min første BMW hadde jeg da jeg var 21 år gammel og alder har for min del derfor ikke vært årsaken til at jeg ikke har blitt stoppet av politiet. Jeg tror årsaken til at jeg aldri har blitt stoppet er at mine biler alltid har vært anonyme og originale. Hold en lav profil... og du unngår brysom oppmerksomhet fra politiet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Hmm...har hatt lappen og 320'en min sidan i juli i fjor. Einaste eg har vorte stoppa for er to bilbeltekontrollar (faktisk på 20 minutt ) og ein promillekontroll...begge kontrollar var slike der alle vart stoppa, og eg hadde alt i min skjønnaste orden Så politiet har i allfall ikkje stoppa meg i hytt og pine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Har bare blitt stoppet en gang med Z3'en (promillekontroll), han var veldig hyggelig og sa at bilen var veldig pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 "Vi blekansikt blir jo også stoppet av politiet. :)" hehe, så sant så sant.Lurer litt på hvor utlendingene får penger til en fin BMW fra, da jeg føler dem fleste ikke har noe særlig jobb? (Ingen rasisme) Bare lurer jeg? Det lurer jeg og på av og til lurer å på dette.. Arbeidsmiljøloven sier vel at det skal gå 11timer før du begynner på jobb igjen, og jobber man 17 timer så snakker man om 7timer og det er ikke lov.. Jeg jobber 14 timers dag, 7 dager i strekk, og har to uker fri etterpå. Lovlig. Husk at det er mange arbeidstakere som er untatt arbeidsmiljøloven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 mhane: vil du være så vennlig og fortelle meg hva slags UFO denne cockpiten tilhører? Ser ut som en spennende arbeidsplass hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Dette må være en hurtigbåt, er det Flaggruten eller noe i den dur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Dette må være en hurtigbåt, er det Flaggruten eller noe i den dur? ser sånn ut med tanke på hva man ser ut av vinduet.. Jeg har blitt stoppet i alle mine biler opp til flere ganger. Men aldri med BMW'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Har man en bil som er i orden og man holder seg edru, er det vel ikke noe å syte over. Jeg liker å bli stoppet i kontroll jeg, de finner jo ingenting. Enig i dette ja, men så er jo ikke jeg plaget me å bli stoppa så ofte heller . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King_of Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Eg blei stoppa ein gang med min gamle e36 320im, politiet kom mot snudde på me lysene, sku sjå førerkort vognkort. når eg ga dei det så sa han bere OIOI og fekk dei fort tilbake trur ikkje han hadde regna me at eg hadde alle lappene på førerkortet når eg va 20 år hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 mhane: vil du være så vennlig og fortelle meg hva slags UFO denne cockpiten tilhører? Ser ut som en spennende arbeidsplass hvertfall! Bildet fra utsiden av arbeidsplassen min. Flyingcat 40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Det er jo mange utenlendinger som tjener svarte penger. Det kan man ikke si noe på. Ikke for og være rasistisk eller noe i den duren, men 70% av utenlendingene i dette landet har ingen oppholdstillatelse ut ifra det jeg har hørt. Mest populære navn i 2009 var "Mohammed". Er alltids noen som tjener penger på en ærlig måte og skatter av det. Er ikke vits og ta alle under en kamm. Men er sikker på at noen utenlendinger selger litt mange "Eventyrposer".. Det er mitt perspektiv : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå