Kenny_ Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Joda, så pass fin jeg fikk ett tilbud på 60, og da var den vekk. Var innom en Caddy (joda, måtte ha slått meg seriøst den dagen) Men så kom BMW'en Den blir nok en stund siden kjerring flytta ut for en måned siden. Hvem er det som lakker/monterer for deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 Joda, så pass fin jeg fikk ett tilbud på 60, og da var den vekk. Var innom en Caddy (joda, måtte ha slått meg seriøst den dagen) Men så kom BMW'en Den blir nok en stund siden kjerring flytta ut for en måned siden. Hvem er det som lakker/monterer for deg da? Jeg har prøvd litt forskjellig med blandet resultat: Åsane Billakkering: Jeg gav dem tre sjanser, alle med like dårlig resultat, det siste dårligst. Hartvedt Karosseri: Ikke noe å utsette på. Eric Andersen Billakkering: Disse må være de beste i byn etter min mening. Billakkering AS: Det er dem som lakkerer for BMW (Jaeger Sentrum) i Bergen. Treig, syter litt om dårlig passform på Hamann ødelagte to av fire parkeringssensorer foran på bilen min, men skal ordne opp etter seg. Lakk og monteringsjobben er prikkfri. Ingen ting å utsette bortsett fra at det tok tid og at de kunne vært litt mer forsiktig når de arbeider med biler i den prisklassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Kanskje litt frekt å spørre, men hvor mye kommer en slik "oppgradering" på? Det var etter hva jeg klarte å se et pent stykke bil, men jeg også ønsker meg "bedre" bilder. Du har jo et kamera som skal klare et bedre resultat enn dette. De ble i mørkeste laget. Ta noen nye bilder slik at vi virkelig får sett hvordan resultatet ble. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 bort med hekk og tak spoiler og på med "nyrer" igjen så har du en fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Flott bil med nydelig motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 Kanskje litt frekt å spørre, men hvor mye kommer en slik "oppgradering" på?Det var etter hva jeg klarte å se et pent stykke bil, men jeg også ønsker meg "bedre" bilder. Du har jo et kamera som skal klare et bedre resultat enn dette. De ble i mørkeste laget. Ta noen nye bilder slik at vi virkelig får sett hvordan resultatet ble. Ja det er litt frekt å spørre, men svarer nå for det... 2700 Euro pluss lakkering og montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 -MÅ- registere seg for å se bildene? Herre jesus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 må være noe nytt de har begynt med. jeg såg da de tidligere i dag! vakkert skue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 er du russisk mafia ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Den russiske mafiaen e jo sjef.. Arild: Legg ut bildene her. Man må tydeligvis være registrert for å se dem nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 -MÅ- registere seg for å se bildene? Herre jesus... Ja, dette var merkelig. Selv kommer jeg ikke inn når jeg er logget inn. Får beskjed om at jeg må logge inn når jeg trykker på "gallery" og når jeg logger inn på nytt havner jeg på hovedsiden... Forøvrig har bilen din blitt meget pen, men jeg ville personlig droppet takspoileren og koffertspoileren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 hmm... Lurer på om dette er samme bilen som jeg tok bilder av i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet November 23, 2007 Forfatter Share Skrevet November 23, 2007 Stemmer det... Det er min bil! Nydelig bilde. Send de andre også da: arild.brandal@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Alle bildene er lagt ut her nå: http://www.ferdinand-motor.no/index.php ... &Itemid=52 Må forresten si at dette er den artigste dieselbilen jeg har kjørt. Nesten så en ihugga bensin-fan kan vakle i overbevisningen. Hoppet forøvrig mellom denne og en Audi A6 3.0TDI ABT. Jeg trodde Audien var god å kjøre (faktisk!) helt til jeg kjørte denne 5'eren. Men det var ingen tvil om hvem av dem som var kjøremaskinen. Bedre lyd i 5-serien var det også! Hørtes nesten litt åtter ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Pene og interessante bilder, ingen tvil om at dette er lekre bilder! Jeg lurer imidlertid på hvorfor det står M5 ratt med F1 giring i teksten, når bilen har originalt ratt uten F1 giring..? Hva har du gjort med bryterpanelet for setevarme, PDC og DSC, Diezelpower? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå