Gå til innhold

Skal jeg kjøpe E46 323 i dag?

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hey, det er gamle bilen min. Bytta den inn mot 530dat jeg har nå.

Jeg hadde den i 2 år, kun 1 eier før meg. Tro meg bilen er i TOPP stand.

Han før meg hadde ikke peil på bil så han dro på verksted hver gang noe ikke var 100%, samme har vel jeg gjort. Har kun brukt merke verksted og jeg la med perm ink/kvitteringer på alt som er gjort.

Blir nok ikke skuffa over den. Eneste som måtte gjøres når jeg bytta inn var å bytte skiver bak. :D og det er bytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gull bil med riktig skinn interiør.

Svart skinn er kjedelig, men det er personlig mening, og så jævlig varmt om sommeren når bilen står i sola...

:o

Når du i tillegg får grønt lys fra tidligre eiere, er det også noe som er et kvalitets tegn.

Så gi gass, mye bil for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den har ikke el-seter og cruise.. det hadde jeg veldig lyst på.. men interiøret derimot.. sikle..

ja,men der har også sportsinteriør, M pakke(VIKTIG), tøffere felger(?), sportsratt, org BMW MP3 spiller, setevarme, lavere km.. nylig service..

Tipper det er billigere å ettermontere multiratt med cruise enn å kjøpe svart skinn.. hehe :) el. seter.. hmm.. tja.. ikke mye i bruk hos meg egentlig :) kjekt å ha men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye penere med beige interiør enn svart. Bytter du til svart i bilen faller de i verdi tror jeg. Når jeg ser etter bil går jeg forbi alle med svart, det er jeg lei av.

Tror du må stikke fingeren i jorda , garantert lettest å selge bil med svart/ mørkt interiør, av den enkle grunn at de ALLER fleste liker denne fargen best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...