ioctl Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Den bilen er veldig pen synes jeg. "kjennern" her på forumet har eid/disponert den tidligere så vidt jeg har forstått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Hey, det er gamle bilen min. Bytta den inn mot 530dat jeg har nå. Jeg hadde den i 2 år, kun 1 eier før meg. Tro meg bilen er i TOPP stand. Han før meg hadde ikke peil på bil så han dro på verksted hver gang noe ikke var 100%, samme har vel jeg gjort. Har kun brukt merke verksted og jeg la med perm ink/kvitteringer på alt som er gjort. Blir nok ikke skuffa over den. Eneste som måtte gjøres når jeg bytta inn var å bytte skiver bak. og det er bytta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Gull bil med riktig skinn interiør. Svart skinn er kjedelig, men det er personlig mening, og så jævlig varmt om sommeren når bilen står i sola... Når du i tillegg får grønt lys fra tidligre eiere, er det også noe som er et kvalitets tegn. Så gi gass, mye bil for pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Ja det virker som om bilen er i god stand... aah... fristende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 En utrolig irriterende ting med dette interiøret er at den delen av dashbordet som ligger mellom frontruta og selve dashbordet også er lys beige. Problemet er at denne lyse stripa konstant skinner/speiler i frontruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Aaah... jeg har så lyst!! dama likte ikke fargen på skinnet da.. hehe!! *tenke* tar imot synspunkter på løpende bånd her:) Er ikke dama fornøyd så får du bytte henne og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1325076 anbefaler jeg.. min tidligere bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Hehe.. ja jeg har sett den.. har hørt om jeg kan få litt mer lån:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Men den har ikke el-seter og cruise.. det hadde jeg veldig lyst på.. men interiøret derimot.. sikle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Men den har ikke el-seter og cruise.. det hadde jeg veldig lyst på.. men interiøret derimot.. sikle.. ja,men der har også sportsinteriør, M pakke(VIKTIG), tøffere felger(?), sportsratt, org BMW MP3 spiller, setevarme, lavere km.. nylig service.. Tipper det er billigere å ettermontere multiratt med cruise enn å kjøpe svart skinn.. hehe el. seter.. hmm.. tja.. ikke mye i bruk hos meg egentlig kjekt å ha men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 huff, det er vansklig dette altså.. jeg får bare drøye det litt tror jeg.. usikker på hva jeg trenger mest av utstyr å slikt... hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Jeg liker beige skinn. Et pluss i min bok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Mye penere med beige interiør enn svart. Bytter du til svart i bilen faller de i verdi tror jeg. Når jeg ser etter bil går jeg forbi alle med svart, det er jeg lei av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Mye penere med beige interiør enn svart. Bytter du til svart i bilen faller de i verdi tror jeg. Når jeg ser etter bil går jeg forbi alle med svart, det er jeg lei av. Tror du må stikke fingeren i jorda , garantert lettest å selge bil med svart/ mørkt interiør, av den enkle grunn at de ALLER fleste liker denne fargen best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 De jeg kjenner liker ikke best svart, men kanskje de yngste gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå