Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du glemte takluka:P Men er vanskelig og få en svart bil svart matt fint..:P

veit det:P skulle se hvor lang tid det tok før noen la merke til det :wink:

grattis. du var først :lol:

Skrevet
GiljeN, synes du skal beholde den metallic fargen jeg:) Ikke matt.. Den var jo så strøken!

syns matt er kult :) bilen er ikke så fin lenger,var ca en uke etter lakkering det,reiste til danmark å tok kneken på girkassa.så er dette på ferje kaien på hvem hjem :) kom ikke så mange timene inn i danmark:( skal lakkeres på ny i sommer tenkte jeg..er ikke noe metallic er bare blank svart :)

giljeN

Skrevet

årets planer for sommerhalvåret :wink:

org(på vårparten).:

ojl37686jns2u5zw0vzv.jpg

modd(sluttresultat utpå høsten engang):

ezsncov3k3gyuhfr6qjq.jpg

edit: ikke min bil på første bildet men dere skjønner tegninga :wink: er jo resultatet som blir stående ved enden av året 8)

Skrevet

værsågod :wink: bakfelgen ble ikke så bra men du ser jo hvordan det blir

zhlv9jqxk9y0da83uyxp.jpg

tips til dere ber om nye felger til bilene deres: skriv gjerne navnet på felgen i tillegg så vi som chopper kan finne felger med bakgrunn/ annen vinkel hvis vi syns det trengs :wink: blir litt lettere for oss

Skrevet

tips til dere ber om nye felger til bilene deres: skriv gjerne navnet på felgen i tillegg så vi som chopper kan finne felger med bakgrunn/ annen vinkel hvis vi syns det trengs :wink: blir litt lettere for oss

Jepp, og bildet av felgen som blir lagt inn: helst stå på en bil og i stor oppløsning.

Skrevet

værsågod. blei veldig kromeffekt i lakken men er ca lik farge så håper det oppfyller krava dine, er ikke så lett å skifte farge på svart bil :?

cyc21rzyjezbtkr7s45m.jpg

g2bpddwdd4pvcpqkif3k.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...