nicooo Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 no ala sån farge? edit: så at jeg glemte felgene men håper det går bra siden det var fler av de over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 lysere tenker jeg :)var litt tøft da takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 litt lysere. er litt køddent å få fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Du glemte takluka:P Men er vanskelig og få en svart bil svart matt fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Du glemte takluka:P Men er vanskelig og få en svart bil svart matt fint.. veit det:P skulle se hvor lang tid det tok før noen la merke til det grattis. du var først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 GiljeN, synes du skal beholde den metallic fargen jeg:) Ikke matt.. Den var jo så strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 GiljeN, synes du skal beholde den metallic fargen jeg:) Ikke matt.. Den var jo så strøken! syns matt er kult bilen er ikke så fin lenger,var ca en uke etter lakkering det,reiste til danmark å tok kneken på girkassa.så er dette på ferje kaien på hvem hjem kom ikke så mange timene inn i danmark:( skal lakkeres på ny i sommer tenkte jeg..er ikke noe metallic er bare blank svart giljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 årets planer for sommerhalvåret org(på vårparten).: modd(sluttresultat utpå høsten engang): edit: ikke min bil på første bildet men dere skjønner tegninga er jo resultatet som blir stående ved enden av året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThoFro Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Lurte på om noen kunne Photoshoppe disse felgene på bilen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 værsågod bakfelgen ble ikke så bra men du ser jo hvordan det blir tips til dere ber om nye felger til bilene deres: skriv gjerne navnet på felgen i tillegg så vi som chopper kan finne felger med bakgrunn/ annen vinkel hvis vi syns det trengs blir litt lettere for oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 tips til dere ber om nye felger til bilene deres: skriv gjerne navnet på felgen i tillegg så vi som chopper kan finne felger med bakgrunn/ annen vinkel hvis vi syns det trengs blir litt lettere for oss Jepp, og bildet av felgen som blir lagt inn: helst stå på en bil og i stor oppløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 noen som kan endre fargen på denna e30??? tusen takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 værsågod. blei veldig kromeffekt i lakken men er ca lik farge så håper det oppfyller krava dine, er ikke så lett å skifte farge på svart bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 takker trur det blir rød jeg skal gå for med de fargene ser helt anderledes ut i virkeligheten enn på de bildene som du fikk av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 GJERNE OPPLYS OM HVORDAN DU SKIFTET FARGE takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå