Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ble litt vanskelig med ene lykten pga. vinkler osv. så bare klippet bildet der det sluttet å se greit ut! Haha.. Men det er nå en pekepinn :D

Så fikk du sorte nyrer på begge!

e812.jpg

e811.jpg

Takker og bukker! :D

Skrevet

Haha, du kan godt prøve å fikse bilen i photoshop med ///m sideskjørt, sota ruter og noen felger av ditt eget valg hvis du har lite å gjøre ;)

Skrevet

Jeg er ganske kresen på felger om dagen! Alltid hatt et øye for kantfelger, men nå er det konkave jeg har i fokus, og der har jeg ikke kommet over så mange prakteksempler, for å si det slik! Hehe. BBS er jo ofte pent, men føler jeg har sett de jeg liker litt for masse for en stund.

Men jeg kan fortsette litt på det jeg la ut nå! Så ser vi hvordan det går. :D

Skrevet

Du hadde ikke klart å legge dissa lyktene på isteden for slik at jeg får bestemt meg for hvem jeg skal kjøpe? :D Trenger bare å se den ene lykta så du kan klippe vekk den andre hvis det blei litt vanskelig med vinkler å slikt :)

BM41L24S.jpg

Helst svart bakgrunn inne i lykta som vist på bildet, så det ikke blir like gult som med de forrige, hvis det går ann da selvfølgelig ;)

e811.jpg

Skrevet
vet ikke om det nytter med så dårlig bilde jeg,men kan jo kanskje prøve? :)

noen som kunne senket den litt mer og sota rutene, litt mer svart bak enn forran, selvsagt ikke frontruta ;)

da blir jeg happy! :D

iphone006-8.jpg

Here you go! :)

0x6ws02cowsqkq6ryi8a.jpg

Ikke helt optimalt men ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...