bjorneoen Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Ble litt vanskelig med ene lykten pga. vinkler osv. så bare klippet bildet der det sluttet å se greit ut! Haha.. Men det er nå en pekepinn Så fikk du sorte nyrer på begge! Takker og bukker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Takk skal du ha thundercunt! Gjerne senk den litt mer hvis du får til det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Pent! Takk skal du ha. Hva er det pinnsvinet eller hva det nå skal forestille nede til høyre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Det er meg med for lite å gjøre på! Ble litt negativ camber bak, og positiv foran, men husk at jeg fortsatt er noob! Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Haha, du kan godt prøve å fikse bilen i photoshop med ///m sideskjørt, sota ruter og noen felger av ditt eget valg hvis du har lite å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Jeg er ganske kresen på felger om dagen! Alltid hatt et øye for kantfelger, men nå er det konkave jeg har i fokus, og der har jeg ikke kommet over så mange prakteksempler, for å si det slik! Hehe. BBS er jo ofte pent, men føler jeg har sett de jeg liker litt for masse for en stund. Men jeg kan fortsette litt på det jeg la ut nå! Så ser vi hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 vet ikke om det nytter med så dårlig bilde jeg,men kan jo kanskje prøve? noen som kunne senket den litt mer og sota rutene, litt mer svart bak enn forran, selvsagt ikke frontruta da blir jeg happy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Tror du skal ta et litt bedre bilde ja! Får det ikke til å se skapelig ut engang! Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 En litt annen variant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Du hadde ikke klart å legge dissa lyktene på isteden for slik at jeg får bestemt meg for hvem jeg skal kjøpe? Trenger bare å se den ene lykta så du kan klippe vekk den andre hvis det blei litt vanskelig med vinkler å slikt Helst svart bakgrunn inne i lykta som vist på bildet, så det ikke blir like gult som med de forrige, hvis det går ann da selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Haha, tenkte meg egentlig det, får ta et bedre bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Joachim: Gjør det, så har vi en date! Bjorneoen: Fikk bare tid til den ene, så er like greit at du ikke trengte mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 vet ikke om det nytter med så dårlig bilde jeg,men kan jo kanskje prøve? noen som kunne senket den litt mer og sota rutene, litt mer svart bak enn forran, selvsagt ikke frontruta da blir jeg happy! Here you go! Ikke helt optimalt men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå